کاخ سفید: سفر زلنسکی به امریکا "سیگنالی به پوتین" است

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
عضو شوید
کاخ سفید سفر زلنسکی به آمریکا را سیگنالی برای پوتین و جهان درباره حمایت آمریکا از اوکراین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، یک مقام ارشد دولت آمریکا در یک نشست ویژه گفت: سفر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به ایالات متحده باید به ولادیمیر پوتین نشان دهد که واشنگتن از حمایت از کی یف دست نخواهد کشید.
Президент Украины Владимир Зеленский после совместной пресс-конференции с председателем Европейской комиссии Урсулой фон дер Ляйен (11 июня 2022). Киев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
زلنسکی روز چهارشنبه در کنگره آمریکا سخنرانی خواهد کرد
این مقام گفت: "این در مورد ارسال سیگنال به پوتین و ارسال این سیگنال به جهان است که آمریکا تا زمانی که طول بکشد در کنار اوکراین خواهد بود.
به نظر او، رئیس جمهور روسیه اشتباه کرده است که "اوکراینی ها تسلیم خواهند شد و ناتو تقسیم خواهد شد."
به گفته یکی از مقامات کاخ سفید، ایالات متحده هنوز راه دیپلماتیکی را نمی بیند که به مناقشه "با شرایط منصفانه" پایان دهد. وی تاکید کرد که واشنگتن همچنان به اصل "هیچ چیز در مورد اوکراین، بدون خود اوکراین" پایبند است و زلنسکی را به مذاکره سوق نخواهد داد.
این مقام دولت ادامه داد: آمریکا در حال حاضر یا سال آینده به اوکراین نیرو اعزام نخواهد کرد.
یک مقام ارشد آمریکایی در پایان گفت: ما میلیاردها و میلیاردها دلار تجهیزات نظامی و تسلیحات پیشرفته به اوکراین می فرستیم تا به اوکراین در دفاع از خود کمک کنیم.
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2022
امریکا به اوکراین سیستم های دفاع هوایی پاتریوت می دهد
کاخ سفید تایید کرد که زلنسکی به دعوت بایدن روز چهارشنبه به واشنگتن خواهد رفت. سران کشورها با اعضای کلیدی تیم امنیت ملی کاخ سفید دیدار خواهند کرد و پس از آن رئیس جمهور اوکراین می تواند در مطبوعات و کنگره سخنرانی کند.
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی سلاح برای کی یف باشد، هدف قانونی برای ارتش روسیه خواهد بود. کرملین خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با سلاح های غربی تنها درگیری را طولانی می کند.
Здание Капитолия США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2022
امریکا در سال 2023 چه مقدار بودجه را برای اوکراین اختصاص خواهد داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала