واکنش خواهر کیم جونگ اون به ادعای ناکارآمدی موشک های کوریای شمالی

© AP Photo / Lee Jin-manСестра северокорейского лидера Ким Чен Ына Ким Е Чжон
Сестра северокорейского лидера Ким Чен Ына Ким Е Чжон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2022
عضو شوید
خواهر رهبر کوریای شمالی: "کارشناسان رقت انگیز" تلاش می کنند توانایی های تسلیحات استراتژیک کوریای شمالی را کوچک جلوه دهند.
به گزارش اسپوتنک، خواهر رهبر کوریای شمالی، کیم جونگ اون، معاون کمیته مرکزی حزب کارگران کره، کیم یو جونگ، گفت: کسانی که پرتاب راکت های کوریای شمالی را "نقد" می کنند، به زودی می توانند توانایی و قابلیت اطمینان آنها را ببینند.
قابل ذکر است این را کیم یو جونگ، در پاسخ به نشریه‌ای که سئول و کارشناسان خارجی با چنین انتقادی که قابلیت های موشکی و ماهواره ای کوریای شمالی را زیر سوال می‌برد، گفت.
به گفته او، "کارشناسان رقت انگیز" تلاش می کنند توانایی های تسلیحات استراتژیک کوریای شمالی را کوچک جلوه دهند.
Репортаж южнокорейского телевидения о запуске баллистических ракет в Северной Корее  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
اعتراض جاپان به کوریای شمالی به دلیل پرتاب راکت
او همچنین به کسانی که آله دست کوریای جنوبی است توصیه کرد که به تسلیحات دیگران تهمت نزنند، بلکه با توجه به اینکه موشک های آنها توانایی پرواز حتی چند صد متری را ندارند.
کوریای جنوبی و جاپان روز یکشنبه گزارش دادند که پیونگ یانگ در 18 دسمبر دو موشک بالستیک میان برد را به سمت دریای جاپان شلیک کرد. حداکثر ارتفاع پرواز آنها 550 کیلومتر و برد - 500 کیلومتر بود. کوریای شمالی بعداً اعلام کرد که سیستم های یک ماهواره شناسایی را آزمایش کرده است که قصد دارد تا اپریل 2023 آن را تکمیل کند. خاطرنشان شد که موشک ها با زاویه زیاد شلیک شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала