- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیرو های ناتو در اوکراین می جنگند

CC0 / U.S. Army photo by 1st Lt. Alexander Jansen/54th Engineer Battalion / تدريب مشترك بين الجنود الأمريكيين والاستونيين
تدريب مشترك بين الجنود الأمريكيين والاستونيين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2022
عضو شوید
بلوار ولتر: رهبری ناتو از مشارکت نیروهای خود در درگیری در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران نسخه فرانسوی بلوار ولتر مطلبی را منتشر کردند که مداخله نیروهای ناتو در درگیری در اوکراین را آشکار می کرد.
این روزنامه می‌گوید که کمک‌های نظامی بی‌پایان غرب به کی یف به طور فزاینده‌ای باعث نگرانی شده و درگیری را به خط خطرناکی نزدیک‌تر می‌کند.
Совместные учения сил НАТО KFOR, миссии ЕС EULEX и Сил безопасности Косово. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
ناتو امنیت پسته های امنیتی و نظارتی در شمال کوزوو را افزایش می دهد
بلوار ولتر اظهارات اخیر فرمانده سابق نیروی دریایی سلطنتی، رابرت ماگوون، در مورد عملیات انجام شده توسط نیروی دریایی بریتانیا در خاک اوکراین را یادآور شد.
این روزنامه خاطرنشان می کند که هزاران خارجی علناً در درگیری در طرف کی یف شرکت می کنند و به نیروهای مسلح اوکراین (AFU) کمک می کنند تا ضد حمله ها را طراحی کنند و ارتش روسیه را از بین ببرند.
بنابراین، لفاظی های ناتو به روسیه نشان داد که این عملیات علیه اوکراین نیست، بلکه علیه کل غرب و اتحاد آتلانتیک شمالی است.
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
پاسخ روسیه به تحریم های جدید اتحادیه اروپا با منافع ملی مرتبط خواهد بود
پیشتر دیمیتری بلیک، یکی از اعضای کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی اعتراف کرده بود که اگر ناتو وارد یک رویارویی آشکار با مسکو شود، امکانات مربوطه در کشورهای بلوک و مراکز تصمیم‌گیری به هدف آشکار نیروهای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد. این معاونیت خاطرنشان کرد: "این به هیچ وجه شبیه تماشای رویارویی مسکو و کی یف یا انجام تمرینات نمایشی در نزدیکی مرزهای روسیه نیست."
سیستم دافع هوای اس - ۴۰۰ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
تصمیم یونان برای انتقال اس-300 به اوکراین به خود یونان خطرناک خواند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала