- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مرکز مارینکا را از وجود نیروهای اوکراینی پاکسازی شد

© Photo / official site of MoD of RAАрмяно-российские совместные военные учения
Армяно-российские совместные военные учения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2022
عضو شوید
پوشیلین سرپرست موقت دونتسک: مرکز Maryinka قبلاً از نیروهای اوکراینی پاکسازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری خلق دونتسک در شبکه تلویزیونی روسیه 24 گفت که مرکز مارینکا قبلاً از وجود نیروهای اوکراینی پاکسازی شده است.
او گفت: "در خود مارینکا، مرکز شهر از وجود دشمن پاکسازی شده است. آن بلند منزل هایی که به عنوان استحکامات دشمن عمل می کردند، عملا تحت کنترل هستند."
پوشیلین افزود که بخش کوچکی از شهر باقی مانده است که دشمن می تواند در آنجا مقاومت کند. سپس قرار است عملیات آزادسازی در جهت کراسنوگروفکا انجام شود.
Десантники ВДВ на боевой машине десанта БМД-2 во время летно-тактических учений в Псковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
قوای مسلح روسیه کنترل یاکولفکا در جمهوری خلق دونتسک را به دست گرفت
سرپرست جمهوری خلق دونتسک ادامه داد: "در مورد جهت Avdeevsky، در اینجا نیروها بر روی آزادی پروومایسکی متمرکز شده اند، که همچنین فرصت های خاصی را برای آزادی باز می کند."
به گفته وی، در منطقه مایورسک، دشمن به ضد حملات خود ادامه می دهد، اما یگان ها در برابر آنها مقاومت می کنند و در جهت دزرژینسک پیشروی می کنند.
پوشیلین گفت: "در مسیر دونتسک، سکونتگاه یاکولفکا نیز مهم بود، جایی که پاکسازی اضافی دشمن در حال انجام است."
در جهت آرتموفسک چاسوف یار مهم است، جایی که دشمن در حال تشکیل نیروهای ضربتی است.
دینیس پوشیلین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2022
پوشیلین: پس از آزادسازی دونتسک مرحله جدیدی ازعملیات آغاز خواهد شد
وی در پایان گفت: ما تلاش می کنیم اوضاع را تحت کنترل نگه داریم و ذخایری را به حداقل برسانیم که دشمن در تلاش است برای حفظ آرتموفسک به مقدار زیاد آنها را پرتاب کند.
اخیراً ارتش روسیه فعالیت خود را در جهت دونتسک از جمله در نزدیکی وهلهدار و آودیوکا افزایش داده است. نیروهای متفقین Pavlovka، Opytnoe و Mayorsk را آزاد کردند، که نه تنها چشم انداز پیشرفت بیشتر در این مناطق، بلکه همچنین کاهش تعداد گلوله باران مناطق پرجمعیت دونتسک را باز می کند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مدودف: به آزادسازی سرزمین های اشغال شده ادامه می دهیم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала