ایالات متحده و ناتو اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده‌اند

عضو شوید
ماریا زاخارووا: ایالات متحده و متحدان ناتو اوکراین را به میدان آزمایش تسلیحات خود تبدیل کرده‌اند و کیف به طور عمدی غیرنظامیان را هدف می گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای گفت که بر اساس اطلاعات موجود، در حمله دیروز به دونتسک، نیروهای مسلح اوکراین از جمله از هویتزرهای سوئدی Archer ("تیرانداز") استفاده کردند که در حال "انداخت های دورمنزل" هستند. این شاهد دیگری است که نشان می دهد ایالات متحده و در بیانیه وب سایت وزارت دیپلماسی روسیه آمده است، متحدان ناتو اوکراین را به مرکز آموزشی واقعی برای تطبیقات جنگی عینی در شرایط جنگی با سیستم های تسلیحات مدرن خود تبدیل کرده اند.
Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
زخارووا: تنها جایی که به دوزخ نزدیک است، غرب است
زاخارووا یادآور شد که کیف در همان روز حملات توپچی را به مناطق مسکونی بلگورود انجام داد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ده نفر دیگر زخمی شدند.
او تاکید کرد: "کاملاً واضح است که تشکلات قوای مسلح اوکراین عمداً به جمعیت غیرنظامی ضربه می زنند و این تصادفی نیست، بلکه یک سیاست عمدی رژیم جنایتکار کیف است."
سیستم دفاع هوایی روز یکشنبه بر فراز بلگورود و منطقه بلگورود فعالیت کرد، به گفته مقامات، یک نفر در اثر تیراندازی ها کشته شد، هشت نفر زخمی شدند، 60 آپارتمان، دو خانه شخصی و به 32 موتر آسیب دیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала