قوای مسلح روسیه کنترل یاکولفکا در جمهوری خلق دونتسک را به دست گرفت

© Sputnik / Igor RussakДесантники ВДВ на боевой машине десанта БМД-2 во время летно-тактических учений в Псковской области
Десантники ВДВ на боевой машине десанта БМД-2 во время летно-тактических учений в Псковской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
وزارت دفاع: قوای مسلح روسیه کنترل یاکولفکا در جمهوری خلق دونتسک را به دست گرفت.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که قطعات روسی روستای یاکولفکا در جمهوری دموکراتیک خلق را آزاد کردند.
این وزارت خاطرنشان کرد: در نتیجه اقدامات تهاجمی قطعات نظامی روسی، شهرک یاکولفکا جمهوری خلق دونتسک تحت کنترل روسیه قرار گرفت.
Президент РФ Владимир Путин  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
پوتین روز پیروزی را به رهبران جمهوری‌های مردمی دونسک، لوهانسک تبریک گفت
مشخص شده است که قوای مسلح روسیه اکنون در حال تکمیل پاکسازی بقایای قوت های اوکراین است.
در گزارش این وزارت همچنین آمده است، دافع هوایی روسیه طی شبانه روز گذشته یک پهپاد اوکراینی را در دونتسک سرنگون و 9 پرتابه هیمارس را در ممنطقه خرسون، لوهانسک و دونتسک منهدم کرد. براساس این گزارش، 25 نظامی اوکراینی کشته و یک ماشین محاربوی و دو موتر نیز در جهت کوپیانسک منهدم گردیده است.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد شکنجه و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. برای این، همانطور که رئیس دولت اظهار داشت، برنامه ریزی شده است که اوکراین را غیرنظامی و غیرنظامی زدایی کند تا همه جنایتکاران جنگی مسئول "جنایت های خونین علیه شهروندان ملکی" در DPR و LPR را به دست عدالت بسپارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала