آلمان به آتش بس در اوکراین مخالفت کرد

© AP Photo / Markus SchreiberКандидат на пост канцлера Германии от партии "Зеленые" Анналена Бербок
Кандидат на пост канцлера Германии от партии Зеленые Анналена Бербок - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
وزیر خارجه آلمان از آتش بس در اوکراین بر اساس شرایط روسیه حمایت نکرد.
به گزارش اسپوتنیک آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان در 17 دسامبر گفت که از توقف خصومت ها در اوکراین و دونباس با شرایط روسیه حمایت نمی کند. به گفته وی چنین گزینه ای به "وحشت برای مردم اوکراین پایان نمی دهد، بلکه برعکس است "
بوربوک همچنین خاطرنشان کرد که امیدی به آتش بس زودهنگام ندارد. همزمان، به نظر او، مقصر در این وضعیت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه است که به گفته رئیس این بخش، "تنها باید به سربازان خود دستور عقب نشینی بدهد."
Посетители на территории историко-этнографического и торгово-ремесленного комплекса Рыбная деревня в Калининграде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
فرار شهروندان آلمان به روسیه از ترس زمستان سرد
در 14 دسامبر، کاربران توییتر از Burbock انتقاد کردند که گفته است روسیه ظاهرا "می خواهد اوکراینی ها را بشکند". همانطور که یکی از مفسران اشاره کرد، او قصد دارد که شهروندان آلمان به وزیر امور خارجه کمک کنند تا ابتدا درباره کشورش فکر کند و تصمیم های آگاهانه بگیرد. و او نیز به نوبه خود، طبق احساسات آلمانی ها، "همه وقت به پوتین فکر می کند."
قبلاً آلمان انتشار Burbock را به سخره گرفت که گویا پوتین از سرما به عنوان یک سلاح علیه اوکراین میکند. Burbock به صراحت اعلام کرد که رهبر روسیه "با چنین تکتیک‌ها کنار نمی‌آید." آلمانی ها در پاسخ، پوچ بودن سخنان بوربوک را به سخره گرفتند و او را به ریاکاری و همچنین عدم تمایل به پایان دادن به درگیری به طور مسالمت آمیز متهم کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала