- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارتش روسیه یری جدیدی از سیستم شناسایی پنی سیلین را دریافت کرد

© © Фото : Ростех/Антон ТушинАвтоматизированный звукотепловой комплекс артиллерийской разведки Пенициллин
Автоматизированный звукотепловой комплекс артиллерийской разведки Пенициллин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
ارتش روسیه سیستم های شناسایی پنی سیلین را برای استفاده در منطقه NVO دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه به ریانووستی گفت: نیروهای مسلح روسیه یک سری جدید از جدیدترین سیستم‌های شناسایی صوتی حرارتی پنی‌سیلین را دریافت کردند که کارایی بالایی در عملیات ویژه در اوکراین نشان داد.
"وزارت دفاع یک دسته دیگر از جدیدترین سیستم های شناسایی حرارتی صوتی پنی سیلین 1B76 را دریافت کرده است که قرار است در منطقه عملیات ویژه برای نبرد ضد باتری استفاده شود. پنی سیلین به طور موثر مواضع توپخانه نیروهای اوکراینی را شناسایی و مخابره می کند. هماهنگی برای انهدام سریع آنها."
همانطور که منبع آگاه دیگری پیشتر به ریانووستی گزارش داد، پنی سیلین ها کارآمدی خود را در نبردهای اوکراین، از جمله در مبارزه با توپخانه ناتو که در اختیار سربازان اوکراینی قرار داده است، نشان داده اند.
Совместная воздушно-огневая конференция ВВС И ПВО России и Белоруссии на полигоне Телемба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.12.2022
روسیه راکت جدید سیستم دفاع ضد بالستیک را پرتاب کرد+ویدئو
پنی سیلین برای شناسایی مواضع شلیک توپ و راکت و همچنین موشک های ضد هوایی و تاکتیکی در نظر گرفته شده است. این مجموعه امواج صوتی و حرارتی ناشی از شلیک و انفجار را ضبط می کند و مختصات دقیق محل اسلحه دشمن را برای ترسیم دستی و خودکار روی نقشه الکترونیکی در اختیار اپراتور قرار می دهد. در عین حال، زمان به دست آوردن مختصات شلیک یک هدف از پنج ثانیه تجاوز نمی کند.
مزیت پنی سیلین این است که بر خلاف رادار ضد باتری آمریکایی AN / TPQ-36 که توسط سربازان اوکراینی استفاده می شود، از امواج رادیویی در کار خود استفاده نمی کند، بنابراین نمی توان آن را توسط تجهیزات رادیویی شناسایی و با جنگ الکترونیکی سرکوب کرد.
"پنی سیلین" توسط موسسه تحقیقاتی "Vector" که بخشی از "Ruselectronics" است، توسعه یافته است. به گفته سازندگان، این مجموعه به طور موثر در هر زمانی از روز در دمای -40 تا +50 درجه سانتیگراد کار می کند. این سیستم بر روی شاسی کاماز و ماژول اپتوالکترونیک شناسایی بر روی دکل بالابر نصب شده است.
Пуск межконтинентальной баллистической ракеты Ярс в рамках российских ядерных учений с пусковой площадки в Плесецке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
کلوپ ویدیو
راکت بالستیک قاره پیما "یارس"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала