مدویدف: آیا می‌توان عرضه بیش از حد تسلیحات به اوکراین را حمله به روسیه دانست ؟

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительства РФ
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев проводит заседание правительства РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت روسیه درباره اقدامات ناتو علیه روسیه صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدویدف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در تلگرام اظهار داشت. در حال حاضر یک سوال اصلی وجود دارد: آیا جنگ ترکیبی که در واقع توسط کشورهای ناتو علیه روسیه اعلام شده است، می تواند به عنوان ورود ائتلاف به جنگ علیه روسیه محسوب شود؟
وی همچنان افزود: آیا می‌توان عرضه بیش از حد تسلیحات به اوکراین را حمله به روسیه دانست ؟ این سیاستمدار تاکید کرد: رهبران کشورهای ناتو با یک صدای بلند می خوانند که کشورهای آنها و کل بلوک با روسیه در جنگ نیستند.
با این حال، همه به خوبی می دانند که "همه چیز متفاوت است"، مدودف افزود که مسئله کلیدی در حال حاضر ارزیابی صحیح اقدامات ناتو است.
در ماه نوامبر، معاون رئیس شورای امنیت، دیمیتری مدویدف گفت که در صورت تحویل پاتریوت "مجموعه رکت های ضد هوایی آمریکایی" ها به اوکراین، پرسنل ناتو هدف قانونی برای نیروهای مسلح روسیه خواهند بود. وی ابراز امیدواری کرد که سازمان عواقب چنین اقدامی را درک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала