فرانسه ۲-۰ مراکش؛ مهاجمان پاری سن ژرمن در فینال در برابر هم

© AFP 2023 / Anne-Christine PoujoulatПолузащитник Туниса Мохаммед Али Бен Ромдхан выбивает мяч из-под французского нападающего Рэндала Коло Муани во время футбольного матча группы D чемпионата мира по футболу 2022 года в Катаре между Тунисом и Францией
Полузащитник Туниса Мохаммед Али Бен Ромдхан выбивает мяч из-под французского нападающего Рэндала Коло Муани во время футбольного матча группы D чемпионата мира по футболу 2022 года в Катаре между Тунисом и Францией  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عضو شوید
در دومین دیدار نیمه‌نهایی هم خبری از شگفتی نبود و مدافع عنوان قهرمانی با ارائه نمایشی مطمئن، مراکش را شکست داد و راهی فینال شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، فرانسه و مراکش دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار کردند. بازی با حملات فرانسه آغاز شد و تئو هرناندز در دقیقه ۵ از آشفتگی دفاعی مراکش نهایت استفاده را برد و دروازه بونو را باز کرد. در ادامه این مراکش بود که خودی نشان داد اما هوگو لوریس مانع از گل شدن ضربه خطرناک اوناهی شد. در دقیقه ۱۷ حمله فرانسه به ژیرو ختم شد اما ضربه محکم و پای چپ این مهاجم به تیرک دروازه مراکش برخورد کرد. ثانیه‌های پیش از سوت پایان نیمه اول و در اوج حملات فرانسه، روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه فرانسه توپ به یامیق رسید و این بازیکن با ضربه قیچی برگردان زیبا در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی بود اما لوریس با واکنش زیبای خود فرانسه را برنده به رختکن برد.
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2022
مسی و یاران در فینال با هنرنمایی الوارز/ آرژانتین 3- کرواسی صفر
نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و این شاگردان ولید رکراکی بودند که کنترل بازی را در اختیار گرفتند. آنها بارها دروازه لوریس را تهدید کردند اما کار به جایی نبردند. در این بین فرانسه هم از طرف ام باپه ضد حمله هایی را ایجاد کرد که بی فایده بودند تا اینکه در دقیقه ۷۹ تکنیک بالای مهاجم جوان خروس ها دفاع مراکش را به هم ریخت و کولو مانی به راحتی دروازه یاسین بونو را برای دومین بار باز کرد.
شرح گل‌هافرانسه یک - مراکش صفر ( تئو هرناندز)
پاس عمقی واران از میانه‌های میدان به گریزمان رسید و او هم با نفوذ از سمت راست به داخل محوطه جریمه رفت و با یک پاس رو به بیرون امباپه را صاحب توپ کرد اما شلیک امباپه به مدافعان مراکش برخورد کرد و توپ برگشتی را هرناندز با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه بونو کرد.
فرانسه دو - مراکش صفر (رندال کولو موآنی)
حرکت تکنیکی و زیبای امباپه درون محوطه جریمه باعث سردرگمی دفاع مراکش شد و پاس این فوق ستاره به سمت راست و در دهانه دروازه را بازیکن تازه‌وارد فرانسوی‌ها تبدیل به گل دوم این تیم کرد.
اکنون با این نتیجه فرانسه در بازی پایانی در برابر آرژانتین بازی خواهد کرد. جالبی این دو تیم این است، که مهاجمان دو تیم آرژانتین و فرانسه در یک تیم باشگاهی بازی می کنند و شناختی خوبی از یکدیگر دارند. اکنون ببینیم که کدام تیم در بازی پایانی جام قهرمانی را خواهد برد. مسی یا امباپه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала