خودداری شهرهای هالند از نمایش مسابقه فوتبال مراکش و فرانسه به دلیل شورش

© AFP 2023 / Fadel Senna Сборная Марокко во время тренировки на ЧМ-2022 по футболу в Катаре
Сборная Марокко во время тренировки на ЧМ-2022 по футболу в Катаре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2022
عضو شوید
شهرهای هالند به دلیل ناآرامی ها از نمایش بازی فوتبال تیم های مراکش و فرانسه خودداری کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال NU.nl، در مکان های عمومی بازی نیمه نهایی مراکش-فرانسه روز چهارشنبه به دلیل ناآرامی های احتمالی نمایش داده نمی شود.
شهرداری های آمستردام، روتردام، لاهه و اوترخت تصمیم گرفته‌اند، که مانند گذشته، نمایش عمومی مسابقه مراکش و فرانسه را که ممکن است منجر به جنایات و شورش شود، برگزار نکنند.
تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
دروازه بان مراکش یک تنه در برابر اسپانیا ایستاد/ مراکش ۰(3) - اسپانیا ۰(0)
مقام های آمستردام این تصمیم را با ملاحظات ایمنی عمومی توضیح دادند.
افزون بر این، پولیس این شهر می تواند در آن روز افراد را در مناطق خاصی متوقف و تفتیش کند. اقدامات امنیتی اضافی نیز در آمستردام مورد بحث قرار گرفته است.
لاهه همچنین نگران است، که پخش عمومی این مسابقه شورش های جدیدی را برانگیزد. پولیس لاهه به شدت اوضاع را در مناطقی که پیش از این درگیری رخ داده است، رصد خواهد کرد.
مقام های روتردام و اوترخت گفتند، که مدتها پیش تصمیم گرفته بودند که این مسابقه را نمایش ندهند و این ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد.
روز شنبه پولیس در شهرهای مختلف هالند ده ها نفر را به دلیل ناآرامی های پس از این مسابقه که با پیروزی تیم ملی مراکش همراه بود، دستگیر کرد. سپس مراکشی ها در بازی یک چهارم نهایی مسابقات جهانی قطر با نتیجه یک بر صفر تیم ملی پرتگال را شکست دادند. تیم ملی فوتبال مراکش به اولین تیم افریقایی تاریخ تبدیل شد که به نیمه نهایی جام جهانی صعود می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала