کره جنوبی از اتحادیه اروپا دعوت کرد تا با هم در مقابل آمریکا بایستند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم کره جنوبی
پرچم کره جنوبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2022
عضو شوید
"آن" وزیر تجارت کوریای جنوبی از اتحادیه اروپا می خواهد که برای مبارزه با قانون IRA آمریکا با یکدیگر همکاری کند
به گزارش اسپوتنیک، دوکگون آن، وزیر بازرگانی به Euractiv گفت، اتحادیه اروپا و کوریا جنوبی باید با یکدیگر همکاری کنند تا به قانون کاهش تورم ایالات متحده (IRA) پاسخ دهند.
آن گفت: "فضای بزرگی برای اتحادیه اروپا و کوریای جنوبی وجود دارد تا با یکدیگر همکاری کنند تا مقررات قانون کاهش تورم مطابق با WTOباشد و مشکلات غیرضروری برای بخش‌های مهم استراتژیک صنعت ما ایجاد نکند.
او گفت که سئول و بروکسل می توانند با دولت آمریکا برای به حداقل رساندن "تأثیر تبعیض آمیز" این قانون همکاری کنند. این مقام مسئول در عین حال اذعان داشت که دستیابی به تغییرات در سازمان جمهوری اسلامی ایران در کوتاه مدت می تواند کار بسیار دشواری باشد.
Обломки северокорейской ракеты SA-5 у Министерства обороны в Сеуле, Южная Корея - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2022
پیدا شدن تکه هایی از راکت بالستیک کوریای شمالی در نزدیکی آب های سرزمینی کوریای جنوبی
وزیر امور خارجه تاکید کرد: در صورتی که مشخص شود آنها نمی توانند کاری انجام دهند یا اگر تمایلی به همکاری با ما برای یافتن راه حل مناسب ندارند، باید جایگزین دیگری پیدا کنیم.
آنهمچنین با اتخاذ اقدامات حمایتی مشابه در اتحادیه اروپا مخالف بود و چنین اقدامی را با "باز کردن جعبه پاندورا" مقایسه کرد.
این قانون که در ماه اوت توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده امضا شد، به ویژه یارانه های مالیاتی را برای خرید خودروهای الکتریکی که در آمریکای شمالی مونتاژ می شوند، افزایش می دهد. این سند که دولت آن را قانون کاهش تورم (IRA) می نامد، شامل بند اختصاص 370 میلیارد دلار به انرژی پاک و دستیابی به اهداف آب و هوایی، 64 میلیارد دلار برای کاهش هزینه دارو و بیمه سلامت است.
اتحادیه اروپا این اقدام را تبعیض علیه کالاهای وارداتی از کشورهای دیگر خواند. امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه پیش از این آشکارا نارضایتی خود را از اقدامات محرک علیه تولیدکنندگان آمریکایی ابراز کرده بود. به گفته رهبر فرانسه، این قانون برخلاف قوانین سازمان تجارت جهانی است و "غیر دوستانه" است.
Боевая работа российских Су-25 с АвБ Хмеймим в сопровождении сирийских МиГ-29 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
کوریای جنوبی از ورود هواپیماهای روسی به منطقه دفاع هوایی خبر دادند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала