سخنرانی پوتین در عرصه دفاعی سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
پوتین از ادارات دفاع سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع خواست تا روی سیستم امنیتی انعطاف پذیر کار کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که فدراسیون روسیه ادامه توسعه در چارچوب سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع مبادله مداوم اطلاعات در زمینه سیاست دفاعی را ضروری می داند.
پیام ویدئویی مربوطه به شرکت کنندگان در نشست روسای دپارتمانت های دفاعی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع در سایت کرملین منتشر شد.
آغاز تطبیقات دافع هوا هفت کشور اتحادیه دول مشترک المنافع - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2018
آغاز تطبیقات دافع هوا هفت کشور اتحادیه دول مشترک المنافع
پوتین گفت: "ما لازم می دانیم که در چارچوب سازمان همکاری شانگهای و کشورهای مستقل مشترک المنافع، تبادل مداوم اطلاعات در زمینه سیاست دفاعی، به اشتراک گذاشتن تجارب در ساخت نیروهای مسلح ملی، افزایش همکاری های نظامی-تخنیکی و معرفی بیشتر آنها را توسعه دهیم، همچنان مُدل‌های مدرن سلاح و تجهیزات خود را نمایش دهیم".
وی افزود: "من متقاعدم که ماهیت و مقیاس تهدیدات مدرن، تقاضاهای فزاینده‌ای را بر تعامل ما بین ادارات دفاعی ایجاد می‌کند. لازم است برای ایجاد یک سیستم امنیتی و همکاری انعطاف‌پذیرتر و پایدارتر که برای چالش‌های کنونی مناسب باشد، همکاری کنیم. نه بر اساس برخی قوانین نانوشته اسطوره ای که هیچ کس ندیده است، نه بر تسلط و انحصار کسی، بلکه فقط بر اساس قوانین بین المللی و احترام به منافع یکدیگر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала