ستایش افریقایی ها از پاسخ سخت پوتین به بورل

© Sputnik / Alexey Vitvitsky  /  مراجعه به بانک تصاویر Верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель
Верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
کاربران توییتر از پاسخ سخت رئیس جمهور روسیه به رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا به خاطر یورش به افریقایی ها خوشحال شدند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتر از پاسخ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا به دلیل یورش او به مردم افریقا قدردانی کردند.
پیش از این، بورل در نشست کمیته مبارزه با مداخله خارجی پارلمان اروپا گفته بود، که صداقت افریقایی‌هایی که در تظاهرات حمایت از روسیه شرکت می‌کنند، مشکوک است.
Верховный представитель Европейского союза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
اظهارات بورل در مورد اوکراین، کاربران اینترنتی را شوکه کرد
به نظر او، افریقایی هایی که با موضع مسکو موافق هستند "نمی دانند دونباس کجاست".
پوتین در واکنش به این اظهارات به وزیر اروپایی یادآور شد، که افریقایی ها به خوبی از روسیه و نقش آن در رهایی منطقه از استعمار آگاه هستند.
یکی از شرکت کنندگان در بحث گفت: "پاسخ هوشمندانه رهبر روسیه به مافیای سیاسی اروپا". بنابراین، بورل افریقایی ها را احمق می داند و ادعا می کند که ما نمی دانیم پوتین کیست و دونباس کجاست. برای اطلاع شما، ما افریقایی ها به خوبی می دانیم که چه کسی درگیری مسلحانه در اوکراین را آغاز کرد، ما فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی را به یاد داریم و با سخنرانی معروف پوتین مونیخ که در سال 2007 ایراد کرد، آشنا هستیم.
کاربر دیگری نظر خود را چنین به اشتراک گذاشت: "ما و رهبران ما از روسیه پشتیبانی می کنیم. این حق دارد از خود در برابر تروریستان پشتیبانی شده از سوی اتحادیه اروپا و ایالات متحده دفاع کند".
بسیاری از شرکت کنندگان در گفتگو اظهارات بورل درباره باشندگان این قاره را خنده آور خواندند.
سالیل سرکار خلاصه کرد: "این مزخرفات یک پیرمرد فرسوده نیست، بلکه یک یورش عمدا نژادپرستانه است که در چارچوب جنگ سرد جدید قرار می گیرد".
یادآوری می کنیم، که پیش از این، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، در توضیح اظهارات رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا از وی خواست مردم را به تنهایی اندازه نگیرد. وی تاکید کرد، که انحطاط غرب جمعی به معنای فرآیندهای مشابه در دیگر مردم نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала