امریکا خواهان حذف ایران از کمیسیون سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان شده است

© Photo / فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایرانازسمت راست: زهرا سادات موسوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، خانم طیبه سیاوشی، نماینده مجلس، خانم فریده شجاعی، نائب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال و زهرا سادات موسوی مدیر کل اداره ورزش زنان در وزارت ورزش در ورزشگاه آزادی
ازسمت راست: زهرا سادات موسوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، خانم طیبه سیاوشی، نماینده مجلس، خانم فریده شجاعی، نائب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال و زهرا سادات موسوی مدیر کل اداره ورزش زنان در وزارت ورزش در ورزشگاه آزادی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2022
عضو شوید
هریس: ایالات متحده می خواهد ایران را از کمیسیون سازمان ملل به بهانه وضعیت ناگوار زنان حذف کند.
به گزارش اسپوتنیک، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه گفت، با توجه به اعتراضات ادامه دار در ایران، ایالات متحده قصد دارد با شرکای خود برای دستیابی به حذف این کشور از کمیسیون سازمان ملل در مورد وضعیت زنان همکاری کند.
هریس گفت: "ایران با انقره حقوق زنان و آزار و اذیت وحشیانه مردم خود را نشان داده اند که شایسته حضور در این کمیسیون نیست. به همین دلیل، امروز ایالات متحده قصد خود را برای همکاری با شرکای خود برای اخراج ایران از این کمیسیون اعلام کرده است".
رحمت الله نبیل، نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
نبیل: زنان افغانستان و ایران پیشتازان مبارزه با افراطیت دینی هستند
معاون رئیس جمهور امریکا افزود که واشنگتن قصد دارد از جنبش اعتراضی در ایران حمایت کند و همزمان از کسانی که به گفته امریکا در اعمال خشونت آمیز علیه معترضان دخیل هستند، پاسخگو باشد.
ناآرامی‌ها در ایران یک ماه و نیم است که از اواسط سپتامبر در ارتباط با کشته شدن مهسا امینی زن جوان ایرانی پس از بازداشت توسط معاون پلیس آغاز شد. اعتراضات و ناآرامی ها عمدتاً در ولایات گیلان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، تهران و کردستان صورت می گیرد. مقامات ایرانی کشورهای غربی را به حمایت از پروتستان ها متهم می کنند که در رسانه های خود پیام هایی با ماهیت خرابکارانه و ضد ایرانی منتشر می کنند و همچنین خواستار سرنگونی قدرت در ایران هستند. آشوبگران به طور سیستماتیک به اعضای نیروهای امنیتی - پولیس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (واحد نظامی نخبه ایران) و همچنین اعضای یکی از ساختارهای نظامی اصلی آن - بسیج - حمله می‌کنند و آنها را می‌کشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала