- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: عملیات نظامی ویژه می‌تواند فرآیندی طولانی باشد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время рабочей встречи в режиме видеоконференции с губернатором Магаданской области Сергеем Носовым
Президент РФ Владимир Путин во время рабочей встречи в режиме видеоконференции с губернатором Магаданской области Сергеем Носовым - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه امروز درباره عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین گفت، که این عملیات نظامی ویژه می‌تواند فرآیندی طولانی باشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با اعضای شورای حقوق بشر گفت، که عملیات نظامی ویژه در اوکراین می تواند یک روند طولانی باشد.
پوتین گفت: "درباره روند طولانی نتایج یک عملیات نظامی ویژه، پس، البته، این می تواند یک روند طولانی باشد. اما بعد شما اشاره کردید که سرزمین های جدیدی ظاهر شد. این یک نتیجه مهم برای روسیه است، این یک مسئله جدی است".
او گفت: "چه چیزی برای پنهان کردن وجود دارد و دریای آزوف به دریای داخلی فدراسیون روسیه تبدیل شد. اینها چیزهای جدی هستند. پتر کبیر هنوز برای رسیدن به دریای آزوف تلاش می کرد".
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که مهمترین چیز مردمی هستند که در این مناطق زندگی می کنند. "نتایج همه پرسی نشان داد که مردم می خواهند در روسیه باشند. و آنها اکنون خود را بخشی از این جهان، بخشی از این فضا، فرهنگ، سنت ها، زبان مشترک ما می دانند. و این مهمترین نتیجه است".
وی در عین حال تاکید کرد، که صحبت درباره بسیج اضافی در فدراسیون روسیه منطقی نیست و نیازی به این کار نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала