بلینکن: کمک های آمریکا به اوکراین برای دفاع است نه برای حمله

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
عضو شوید
بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا: واشنگتن به اوکراین برای حمله به خاک روسیه کمک نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نقل کرده است که آمریکا به اوکراین کمک نکرد که به خاک روسیه حمله کند.
بلینکن گفت: "ما اوکراینی‌ها را تشویق به حمله به خاک روسیه نمی‌کنیم و به آنها فرصت انجام چنین حملاتی را نمی‌دهیم."
وی افزود که ایالات متحده در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد حملات پهپادهای اوکراینی به فرودگاه های روسیه ندارد.
در همان زمان، بلینکن گفت که ایالات متحده به انتقال تسلیحات به کیف ادامه خواهد داد.
Здание Конгресса США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
امریکا باید بر مسلح کردن تایوان تمرکز کند نه اوکراین
وزیر امور خارجه به نقل از این نشریه گفت: "ما همراه با شرکای خود در سراسر جهان مصمم هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها تجهیزات لازم برای دفاع از خود، قلمرو و آزادی خود را دارند."
در 5 دسامبر، اوکراین با هدف قرار دادن هواپیماهای بدون سرنشین جت طراحی شده توسط شوروی در فرودگاه نظامی دیاگیلوو در منطقه ریازان و فرودگاه نظامی انگلس در منطقه ساراتوف، تلاش کرد هواپیماهای دوربرد روسیه را از کار بیاندازد. آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، اما بر اثر ریزش آوار، سه نفر از نیروهای کادر فنی کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند. دو هواپیما آسیب جزئی دریافت کردند.
همانطور که در وزارت دفاع تاکید شد، این امر مانع از آن نشد که ارتش روسیه ضربه بزرگی به سیستم فرماندهی و کنترل نظامی اوکراین و تاسیسات دفاعی مربوطه وارد کند. همه 17 هدف تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند، این حمله باعث اختلال در انتقال نیروها و سلاح های خارجی به مناطق جنگی از طریق راه آهن شد.
توطئه های جدید امریکا برای نفوذ به ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.12.2022
آمریکا 6 میلیارد دلار برای مهار روسیه در اروپا اختصاص داده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала