"فقط چند درجه" سناریوی زمستانی وحشتناک اروپا آغاز میشود

© AP Photo / Henning KaiserСнегопад на западе Германии
Снегопад на западе Германии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
عضو شوید
خاویر بلاس: تنها چند درجه سانتیگراد یا چند روز آرامش هوا (بی بادی)، اروپای که انرژی کافی برای زنده ماندن در زمستان را دارد، جدا می کند.
به گزارش اسپونیک به نقل از مقاله نویس بلومبرگ "خاویر بلاس": تنها چند درجه سانتیگراد اروپا را از خاموشی (قطع برق) جدا می کند.
این مقاله نویس گفت: "مشکل این است که بازارهای انرژی به قدری تنگ و کوچک هستند که تنها چند درجه سانتیگراد یا چند روز آرامش هوا (بی بادی)، اروپای که انرژی کافی برای زنده ماندن در زمستان را دارد، جدا می کند."
از نظر او، واقعیت این است که قیمت انرژی بسیار بالا باقی می‌ماند، هزینه در اروپا در حال افزایش است و شرکت‌ها درباره خطر صنعت زدایی در اروپا هشدار می‌دهند.
سناریوی ترسناک همان چیزی است که کارشناسان انرژی در آلمان آن را "دانکل فلات" می نامند، که در لغت به معنای یک بحران تلخ، دوره کم انرژی خورشیدی و بادی و تقاضای بالا به دلیل دمای پایین است. ( اروپا توسط طوفان "دانکل فلات" ضربه خواهد خورد) - برخی از هواشناسان معتقدند که احتمال وقوع آن در این هفته و یا هفته آینده بیشتر می‌شود- منطقه با مشکل مواجه خواهد شد.
وی به عنوان بزرگترین احتمال پیامدهای چنین سناریویی، قطع برق را نام برد. این روزنامه نگار از اروپایی ها خواست متوجه شوند که بدترین بحران انرژی اروپا هنوز به پایان نرسیده است.
بلاس در پایان گفت: "بزرگترین مشکل با شعار "بدترین تمام شد" این است که فصل زمستان به تازگی آغاز شده است.
Комплекс подготовки экспортного газа на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
ترکیه به اتحادیه اروپا در مورد زمستان و وابستگی به گاز روسیه گوشزد کرد
پس از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، کشورهای غربی فشارهای تحریمی را بر مسکو تشدید کردند، اما این امر باعث افزایش قیمت سوخت و تورم بی سابقه در خود غرب شد. آلمان با بحران انرژی مواجه شد و مجبور شد یک رژیم صرفه جویی را ایجاد کند: کاهش دما در اماکن مسکونی و ادارات، خاموش کردن روشنایی ساختمان ها، محدود کردن گرمایش استخرها و حمام های خصوصی.
همانطور که ولادیمیر پوتین خاطرنشان کرد، سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای ایالات متحده و متحدانش است، اما تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. رئیس جمهور روسیه هدف اصلی غرب را وخامت زندگی میلیون ها نفر خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала