کوریای شمالی به سمت جاپان و دریای زرد گلوله های توپخانه ای شلیک کرد

© AP Photo / Ahn Young-joonТрансляция запуска северокорейской ракеты во время программы новостей на Сеульском железнодорожном вокзале
Трансляция запуска северокорейской ракеты во время программы новостей на Сеульском железнодорожном вокзале - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
کوریای شمالی 130 گلوله های توپخانه ای را به سمت دریای جاپان و دریای زرد شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یونهاپ به نقل از ستاد مشترک ارتش کوریا جنوبی، کوریا شمالی 130 گلوله توپ را به سمت دریای جاپان و دریای زرد شلیک کرده است که نقض توافقنامه نظامی بین دو کوریا در سال 2018 برای کاهش تنش در مناطق مرزی است.
گزارش شده است که کوریا شمالی روز دوشنبه در حدود ساعت 14:59 (08:59 به وقت مسکو) حدود 130 گلوله توپ از استان های Gangwon-do و Hwanghae-namdoبه ترتیب به سمت دریای جاپان و دریای زرد شلیک کرد. احتمالاً گلوله ها از MLRS شلیک شده است.
ارتش کوریای جنوبی بلافاصله با ارسال پیام‌هایی به طرف کوریا شمالی خواستار توقف فوری "تحریک‌های" ناقض توافق‌نامه نظامی با کوریا‌ شد که به معنای توقف همه فعالیت‌های تحریک آمیز و خصمانه در مناطق نزدیک مرز بین کوریا است.
این کمیته گفت: شلیک توپخانه به سمت مناطق حائل در دریای جاپان و دریای زرد به وضوح نقض توافقنامه نظامی 19 سپتامبر (2018) است، ارتش کوریای جنوبی با همکاری نزدیک با ایالات متحده، مسیر مربوطه را زیر نظر دارد و برای هرگونه تحول در حال آمادگی دارد.
آخرین باری که کوریای شمالی چنین شلیکی را انجام داد در 3 نوامبر بود. سپس حدود گلوله 80 به سمت دریای جاپان گزارش شد.
Репортаж южнокорейского телевидения с кадрами запуска ракет в Северной Коре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2022
کوریای شمالی ده موشک به سمت دریای جاپان و دریای زرد شلیک کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала