ناتو قصد دارد از روش های جدیدی برای مبارزه با روسیه در اوکراین استفاده کند

© SputnikA soldier at the Three Swords-2021 tactical drills, jointly held by the Ukrainian Armed Forces and NATO countries at the Yavorovsky training facility in the Lvov Region.
A soldier at the Three Swords-2021 tactical drills, jointly held by the Ukrainian Armed Forces and NATO countries at the Yavorovsky training facility in the Lvov Region. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
پولتیکو از برنامه های ناتو برای استفاده از فناوری های جدید برای مبارزه با روسیه در اوکراین مطلع شد.
به گزارش اسپوتنیک، پولتیکو می نویسد، ناتو قصد دارد از هکرها و فناوری های جدید در درگیری در اوکراین استفاده کند.
نیروهای سایبری ناتو از نزدیک درگیری در اوکراین را رصد می کنند تا راه هایی برای کمک به کیف بیابند و چگونگی هک کردن زیرساخت های کشورهای عضو ناتو و متحدان آنها را برای روسیه و دیگر دشمنان دشوارتر کنند.
همانطور که نویسنده خاطرنشان می کند، طی تمریناتی که هفته گذشته در تالین برگزار شد، نیروهای سایبری ناتو از فناوری های جدید از جمله انطباق استفاده از فناوری های هوش مصنوعی استفاده کردند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. در این زمینه، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به پمپاژ سلاح به رژیم کیف ادامه می دهند و ده ها میلیارد دلار برای این کار اختصاص می دهند. مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Люди с флагами украинского националистического добровольческого батальона Азов участвуют в шествии латышского легиона Ваффен СС в Риге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
امریکا به پیشنهاد لتونی برای حمله به فرودگاه های روسیه پاسخ داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала