تبلیغات روابط جنسی غیر سنتی در روسیه منع گردید

© Sputnik / Mikhlail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин провел совещание по вопросам обеспечения технического переоснащения Вооруженных сил
Президент РФ В. Путин провел совещание по вопросам обеспечения технического переоснащения Вооруженных сил - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پاکت از قوانین را امضا کرد که تبلیغات روابط جنسی غیر سنتی را کاملاً منع می کند.
به گزارش اسپوتنیک، طبق قوانین روسیه و نورم های اجتماعی کشور، منبعد نمایش فیلم های با موادی که روابط جنسی و ترجیحات غیرسنتی و تغییر جنسیت را ترویج می کنند، در سراسر روسیه منع شد.
- تبلیغات و انتشارات با نمایش و تبلیغ روابط جنسی غیر سنتی و ترجیحات جنسی و تغییر جنسیت ممنوع است - کتاب، فیلم و خدمات سمعی و بصری نیز از تبلیغات به دگرباشان ممنوع خواهد بود.
Президент РФ Владимир Путин и президент Казахстана Касым-Жомарт Токаев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
صحبت های محرم و توافقات پوتین با توکایف
- فروش اجناس از جمله کالاهای خارجی با ترویج روابط جنسی غیر سنتی و ترجیحات جنسی و تغییر جنسیت ممنوع است.
- در این ارتباط سه ماده اداری تدوین شده است:
1- مسئولیت ترویج پدوفیلیا (جریمه برای شهروندان تا 800 هزار روبل، برای سازمان ها تا 10 میلیون، و برای خارجی ها برعلاوه جریمه، از روسیه اخراج می گردند)
2- مسئولیت انتشار توضیحات یا تصاویر روابط جنسی غیر سنتی / ترجیحات در بین خردسالان (جریمه برای شهروندان تا 200 هزار روبل، برای سازمان ها تا 4 میلیون و و برای خارجی ها بر علاوه جریمه، از روسیه اخراج می گردند)
3- ممنوعیت هرگونه تبلیغ روابط جنسی غیر سنتی / ترجیحات، و نه تنها در بین خردسالان (و جریمه ها از 100 هزار روبل به 400 هزار روبل برای شهروندان و از 1 میلیون به 5 میلیون برای سازمان ها افزایش می یابد)
4- ارگان اجرائیه فدرالی برای حمایت از حقوق افراد، این صلاحیت را خواهد داشت که نظم و نظارت بر اینترنت را به خاطر کشف اطلاعات و برنامه های که دسترسی به آنها بخشی از ممنوعیت تبلیغ افراد دگرباش جنسی و پدوفیلیا محدود شده است، تامین نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала