آلمان بیش از این آماده پذیریش پناهجویان نیست

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Беженцы с Ближнего Востока отдыхают в центре временного содержания мигрантов
Беженцы с Ближнего Востока отдыхают в центре временного содержания мигрантов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
عضو شوید
پارلمان اروپا از عدم آمادگی های لازم این کشور برای پزیرفتن پناهجویان خبر میدهد.
به گزارش اسپوتنیک، مانفرد وبر، سیاستمدار آلمانی، رئیس حزب مردم اروپا (EPP) گفت: زمستان امسال، تعداد زیادی از اوکراینی ها به کشورهای اتحادیه اروپا، به ویژه آلمان خواهند آمد، اما این کشور برای چنین وضعیتی آماده نیست.
وی افزود: "ازدحام پناهجویان به مراکز پذیرش در آلمان بیش از حد شده، شهرداری‌ها در کشورهایی مانند هلند، بلژیک و اتریش نیز چنین شکایت را دارند. ما باید برای این واقعیت آماده باشیم که تعداد زیادی از اوکراینی ها در زمستان امسال به اتحادیه اروپا خواهند آمد - و به خصوص به آلمان. من می ترسم که شاهد زمستان دردناک برای پناهندگان باشیم."
این سیاستمدار پیشنهاد کرد که ظرف چند ماه آلمان باید سالون های ورزشی بیشتری را برای پناهجویان باز کند، مدارس و فعالیت های ورزشی را محدود کند، زیرا امکانات پذیرای ممکن است تمام شود. وی تاکید کرد که اکنون کشور آمادگی چنین تحولی را ندارد، در حالی که مسئولان به سادگی این مشکل را نادیده می گیرند.
پیش از این، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفته بود که بیش از یک میلیون پناهجو از اوکراین وارد این کشور شده اند. همزمان فریدریش مرتس، رهبر حزب اتحادیه دموکرات مسیحی که در اپوزیسیون آلمان است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بیلد، از تعبیر "گردشگری اجتماعی "در رابطه با آنها استفاده کرد. او توضیح داد که مهاجران "به آلمان میایند و از اینجا پس به اوکراین برمیگردند".
به گفته دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، از 24 فبروری تا 30 آگست، بیش از هفت میلیون پناهجو از اوکراین وارد کشورهای اروپایی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала