لاوروف: ناتو به اولویت های جنگ سرد برگشته

© Sputnik / Vitaliy Belousovوزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد
وزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
ناتو در تلاش است که روسیه را دور از اروپا نگهدارد و به اولویت های جنگ سرد برگشته.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره مسائل امنیتی اروپا گفت: اتحاد آتلانتیک شمالی به اولویت های جنگ سرد برگشته است، آنها می خواهند روسیه را از اروپا دور نگهدارند.
به گفته وزیر، مسکو به یاد دارد چگونه ناتو ایجاد شد، زمانی که اولین دبیر کل اتحاد، لرد هستینگز لیونل اسمای، "او فرمولی ایجاد کرد که روس‌ها را دور از اروپا، آمریکایی‌ها در اروپا و آلمانی‌ها را تحت کنترل نگه دارد."
اکنون آنچه در حال رخ دادن است به این معنی است که ناتو در حال بازگشت به آن اولویت های مفهومی است که 73 سال پیش ایجاد شده بود. رئیس دپارتمان دیپلماتیک روسیه گفت: بنابراین، فلسفه تسلط و مزایای یکجانبه پس از پایان جنگ سرد در هیچ کجا ناپدید نشد.
به گفته رئيس امور خارجه روسيه "آنچه که در حال حاضر اتفاق می افتد، به معنای بازگشت ناتو به اولویت های مفهومی است که 73 سال پیش شکل گرفته بود. هیچ چیز تغییر نکرده است: روسیه را میخواهند دور از اروپا نگهدارند، آمریکایی ها تمام اروپا را به بردگی گرفته اند، و نه تنها آلمان را بلکه تمام اتحادیه اروپا را تحت کنترل دارند. پس از پایان جنگ سرد، فلسفه تسلط و برتری یک جانبه از بین نرفته است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала