جنرال بازنشسته ارتش چین: عرضه تسلیحات به اوکراین تنها درگیری را طولانی می کند

© SputnikВыставка оружия, захваченного в ходе спецоперации на Украине, на форуме "Армия-2022"
Выставка оружия, захваченного в ходе спецоперации на Украине, на форуме Армия-2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
یانگ ژوگوانگ، مشاور ارشد موسسه مطالعات استراتژیک بین‌المللی چین: "چگونه با این درگیری گسترده روسیه و اوکراین که یک چالش امنیتی در سراسر جهان است، برخورد کنیم؟
به گزارش اسپوتنیک، جنرال بازنشسته ارتش چین ارتش آزادیبخش چین (PLA)، یانگ ژوگوانگ، مشاور ارشد موسسه مطالعات استراتژیک بین‌المللی چین گفت: عرضه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین تنها باعث طولانی شدن و تشدید مناقشه روسیه و اوکراین می شود که در حال حاضر به یک چالش امنیتی برای کل جهان تبدیل شده است.
یانگ ژوگوانگ، مشاور ارشد موسسه مطالعات استراتژیک بین‌المللی چین: "چگونه با این درگیری گسترده روسیه و اوکراین که یک چالش امنیتی در سراسر جهان است، برخورد کنیم؟ صادقانه بگویم، تا کنون من یک راه موثر و واقع بینانه نمی بینم که بتواند طرف های متخاصم و همه ذینفعان را راضی کند."
یانگ ژوگوانگ که روز پنجشنبه در مجمع امنیتی شیانگشان در پکن صحبت می کرد، گفت: شاید یک جنگ متوقف شود زمانی که هر دو طرف قدرت و توانایی های خود را به طور کامل تمام کرده باشند، ممکن است متوقف شود، اما خسارات در این تا آن زمان بسیار بزرگ خواهد بود.
به اعتقاد این نظامی سابق، تنها روش واقعی که جامعه جهانی باید از آن استفاده کند، دعوت به توقف خصومت ها و نشستن بر سر میز مذاکره است. وی افزود: ما نباید به آتش، تسلیحات و کمک نظامی اضافه کنیم. چین و بقیه جامعه بین المللی باید در کنار صلح بایستند."
این مجمع که موضوع امسال آن "ترویج ابتکار امنیت جهانی و دفاع مشترک از صلح و توسعه" بود، تا دوم دسامبر ادامه خواهد داشت. بیش از 40 کارشناس از 14 کشور در این مجمع شرکت خواهند کرد.
اولین انجمن Xiangshanدر سال 2006 برگزار شد. این مجمع توسط آکادمی علوم نظامی PLAو موسسه مطالعات استراتژیک بین المللی چین سازماندهی شده و وزرای دفاع، کارشناسان و مقامات نظامی سابق در آن حضور دارند.
Американские войска загружают оборудование в грузовики в Жешуве, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
پیش بینی ناامیدکننده‌ چین برای اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала