هراس صدراعظم آلمان از روسیه

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем
Президент РФ В. Путин встретился с канцлером ФРГ О. Шольцем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
عضو شوید
نگرانی صدراعظم آلمان از اینکه استفاده از تانک های آلمانی علیه نظامیان روسی تحریک آمیزاست.
به گزارش اسپوتنیک، رودریش کیزوتر، سرهنگ بازنشسته، یکی از اعضای بوندستاگ اتحادیه دموکرات آلمان، در مصاحبه با ntv.de گفت، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان از ترس واکنش روسیه جرات انتقال تانک های جنگی به اوکراین را نداشت.
این نماینده پارلمان گفت: "به نظر من، صدراعظم از این نظر گسترده در روسیه مبنی بر اینکه استفاده از تانک های آلمانی علیه نظامیان روسی تحریک آمیز است نگران شد."
این مقام سیاسی همچنین از اظهارات رئیس دولت آلمان مبنی بر اینکه که برلین بدون توافق با متحدان ناتو هیچ اقدامی را انجام نخواهد داد، انتقاد کرد.
علاوه بر این، این نماینده یادآور شد که آلمان برای ماه ها درخواست برای تامین تانک های لئوپارد به پولند برای جایگزینی T-72 های پولندی وعده داده شده به کیف را نادیده گرفته است.
این در حالی است که رژیم کیف اصرار دارد که آلمان تانک‌های لئوپارد 2 را در اختیار آن‌ها بگذارد، اما آلمان برای به اشتراک گذاشتن آنها عجله ندارد. همانطور که شولتس اعلام کرد، مقامات آلمان به حمایت از اوکراین ادامه خواهند داد، اما بدون توافق با متحدان ناتو هیچ اقدامی انجام نخواهند داد.بر اساس ادعای رسانه های کشورهای غربی به توافق پنهانی رسیده اند که تانک ها را به مقامات کیف تحویل ندهند، بنابراین آلمان نمی خواهد که اول در این زمینه باشد و به اتهامات تشدید را مطرح کند.
آندری ملنیک سفیر سابق اوکراین در آلمان قبلاً پیشنهاد ایجاد یک "ائتلاف تانک" برای انتقال تانک جنگی آلمانی لئوپارد 2 به کیف را داده بود. شولتس این نظریه را رد کرد و تصمیم خود را با نیاز به "پرهیز از اقدامات یکجانبه" توضیح داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала