مدودف: دستگاه های پاتریوت در اوکراین به هدف قانونی نیروهای روسیه تبدیل خواهند شد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
عضو شوید
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت، که اگر ناتو سامانه پدافند هوایی پاتریوت را به کیف برساند و پرسنل خود را تأمین کند، آنها بلافاصله به هدف قانونی نیروهای مسلح روسیه تبدیل می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، روز سه‌شنبه 29 نوامبر گفت: اگر ناتو مجموعه‌های پاتریوت را به همراه پرسنل ناتو در اختیار رژیم کیف قرار دهد، بلافاصله به هدف قانونی نیروهای مسلح ما تبدیل خواهند شد.
هشدار مدودف به ناتو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
هشدار مدودف به ناتو درباره تحویل راکت انداز چندگانه با برد گسترده به کی‌یف
مدودف در توضیح سخنرانی ینس استولتنبرگ در نشست وزیران خارجه ناتو در بخارست، در کانال تلگرامی خود نوشت: "دبیر کل ناتو، اوکراین را به عنوان یک کشور مستقل و مستقل پیروز خواهد کرد. اما او درباره تمامیت ارضی آن چیزی نگفت. یعنی پیروز خواهد شد، اما ظاهراً در مرزهای جدید و بسیار محدود شده استقلال آن، و همه چنین حاکمی پای میز مذاکره خواهند نشست. این در حال حاضر پیشرفت است و قهقرایی همیشگی این است که متکبران متکبر ناتو همیشه به راحتی کودتاهای سازمان خود را در کشورهای مستقل در سراسر جهان، سران منتخب قانونی معزول شده و ده ها هزار غیرنظامی - سالمندان، زنان - را فراموش می کنند. رئیسان دولت‌های منتخب قانونی را برکنار کردند و ده‌ها هزار غیرنظامی - سالمندان، زنان، کودکان با تامین سلاح برای هر جنایتکار، گیک های جانورشناسی و رژیم های افراطی کشتند".
همچنین نایب رئیس شورای امنیت روسیه گفت، که جهان متمدن نیازی به ناتو ندارد.
او افزود: "به هر حال، از زمان تشکیل، ناتو بارها و بارها ماهیت شرکتی کاملا بسته خود را ثابت کرده است و در راستای منافع تعداد انگشت شماری از کشورهای آنگلوساکسون و سرسپردگان آنها عمل می کند. در عین حال، بیش از 12 درصد از جمعیت جهان در کشورهای ناتو زندگی می کنند. دنیای متمدن نیازی به این سازمان ندارد. باید در برابر بشریت توبه کند و به عنوان یک نهاد جنایی منحل شود. اما حتی پونتیفکس ماکسیموس هم نمی‌تواند آنها را ببخشد. اگر همانطور که استولتنبرگ اشاره کرد، اگر ناتو مجموعه های پاتریوت را به همراه پرسنل ناتو برای متعصبان کیف تامین کند، آنها بلافاصله به هدف قانونی نیروهای مسلح ما تبدیل خواهند شد. امیدوارم ناتوان های آتلانتیس این را درک کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала