طالبان هند را به سرمایه گذاری در ساخت مسکن دعوت می کند

© Sputnik / I. FrolovМонтаж блоков жилого дома, 1959 год
Монтаж блоков жилого дома, 1959 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.11.2022
عضو شوید
سرپرست وزارت ساختمان طالبان: فضای کافی برای سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن در کابل، هرات، قندهار و سایر شهرهای افغانستان به ویژه در شهر جدید کابل وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند در بخش ساخت‌وساز مسکن سرمایه‌گذاری کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرپرست وزارت ساختمان طالبان، حمدالله نعمانی، در دیدار با بات کومار، نماینده امور هند در کابل، خواستار روشن شدن موضع دهلی جدید در مورد پروژه های ساختمانی هند در افغانستان و حکومت قبلی شد.
حمدالله نعمانی از هند خواستار سرمایه گذاری در ارسه پروژه های توسعه کابل (کابل جدید) شد. و خواستار تخصیص جایگاه بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های آن کشور برای کارمندان این اداره جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد و دکترا شدند.
وی همچنان افزود که از همه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی حمایت می کنیم و زمینۀ مناسب برای سرمایه‌گذاری در افغانستان را برای آن‌ها فراهم می کنیم.
به گفته سرپرست وزارت ساختمان طالبان فضای کافی برای سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن در کابل، هرات، قندهار و سایر شهرهای افغانستان به ویژه در شهر جدید کابل وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند در بخش ساخت‌وساز مسکن سرمایهگذاری کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала