پوتین در مورد بحران در تجارت بین المللی صحبت کرد

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
عضو شوید
پوتین از بحران تجارت بین المللی و جهت گیری مجدد روسیه به بازارهای جدید خبر داد.
به گزار اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در جمع شرکت کنندگان در هجدهم مجمع همکاری های بین منطقه ای روسیه و قزاقستان گفت: تجارت بین المللی در بحران است، روسیه اقتصاد خود را به سمت بازارهای جدید تغییر جهت می دهد.
"تجارت بین المللی در بحران است. با در نظر گرفتن این موضوع، اقدامات گسترده ای در روسیه برای تغییر جهت عملیات صادرات و واردات به بازارهای جدید اجرا می شود، کار برای تجهیز و بهبود کارایی کریدورهای اصلی بین المللی شرق-غرب و شمال-جنوب جدید در حال انجام است."
رهبر روسیه تاکید کرد که دو کشور چشم انداز گسترده ای برای کار مشترک در صنایع مختلف از جمله صنایع پیشرفته دارند.
وی همچنین یادآور شد که روسیه یکی از بزرگترین سرمایه گذاران در اقتصاد قزاقستان بوده و باقی می ماند - کل سرمایه گذاری تقریباً 17 میلیارد دلار تخمین زده می شود. پوتین تاکید کرد که بیش از 30 پروژه سرمایه گذاری بزرگ بدون استثنا در تمام بخش های کلیدی اقتصاد اجرا می شود.
رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد که همکارش از قزاقستان، قاسم ژومارت توکایف، اولین سفر خود را پس از انتخاب مجدد به روسیه انجام داد. پوتین این سفر را ویژه خواند و به گفته وی، بر ماهیت روابط دو کشور تاکید دارد. توکایف همچنین دیدار خود را نمادین خواند و توجه را به اهمیت سیاسی آن جلب کرد.
امسال این مجمع در اورنبورگ برگزار می شود و به حذف محدودیت های زیرساختی در تجارت بین المللی اختصاص دارد. نمایندگان مقامات، محافل تجاری و کارشناسان در این بحث شرکت می کنند. رؤسای جمهور دو کشور از طریق لینک ویدیویی برای شرکت کنندگان در مجمع سخنرانی کردند.
ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
پوتین: پیوستن دونباس به روسیه باید زودتر اتفاق می افتاد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала