- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع اتریش زمان خاموشی کامل در اوکراین را اعلام کرد

کیف در تاریکی
کیف در تاریکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع اتریش: چند هفته دیگر اوکراین بدون کمک غرب در تاریکی فرو خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ مارکوس رایسنر، استراتژیست نظامی در وزارت دفاع اتریش، به ZDFگفت: اوکراین ممکن است ظرف چند هفته بدون کمک غرب در تاریکی فرو رود.

وزرات دفاع اتریش: "اگر یک پدافند هوایی قدرتمند در اینجا مستقر نشود، اوکراین ظرف چند هفته در تاریکی کامل فرو خواهد رفت".

او توضیح داد که کیف در برابر حملات به زیرساخت‌ها آسیب‌پذیر است، زیرا در مرحله اولیه ارتش روسیه حدود یک سوم سیستم دفاع هوایی اوکراین را منهدم کرد. این مقام وزارت افزود و غرب در عین حال توانایی های مسکو را دست کم گرفت.
این سرهنگ تاکید کرد که به دلیل وسعت بزرگ اوکراین و اشیایی که نیاز به حفاظت دارند، "انجام کاری در مورد آن" تقریبا غیرممکن است.
رایسنر اذعان کرد: "اروپا تلاش می کند آنچه را که دارد جمع کند و به اوکراین بفرستد. ما عقب مانده ایم و روسیه دوباره ابتکار عمل را به دست می گیرد. این یک وضعیت متناقض است."
Постоянный представитель Российской Федерации при Организации Объединенных Наций Василий Небензя выступает на открытом заседании совета безопасности ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
اسرار حملات روسیه به زیربناهای اوکراین افشا شد
حملات به زیرساخت های اوکراین توسط نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتبر، دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه آغاز شد که به گفته مقامات روسیه، سرویس های ویژه اوکراین در پشت آن قرار دارند. اهداف انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و تأسیسات ارتباطی هستند.
از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین، گاهی در سراسر کشور اعلام شده است. نیروهای روسی در 23 نوامبر ضربه بزرگ دیگری زدند. در کیف، آنها گفتند که در نتیجه، تمام نیروگاه‌های هسته‌ای و بیشتر نیروگاه‌های حرارتی و نیروگاه‌های برق آبی خاموش شدند و اکثریت قریب به اتفاق مردم بدون برق ماندند. سه روز بعد، مقامات اوکراینی اذعان کردند که هنوز 25 درصد کسری ظرفیت در شبکه برق وجود دارد.
Британский и шотландский флаги на здании банка Lloyds в Эдинбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
زمان توقف کمک های غرب به اوکراین چه وقت خواهد بود؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала