برخورد قصدی دو ماشین محاربوی در میدان جنگ اوکراین

© Sputnik / Vitaliy Timkivچین و روسیه: کی ماشین های بهرتر محاربوی دیسانت دارد؟
چین و روسیه: کی ماشین های بهرتر محاربوی دیسانت دارد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
عضو شوید
نیروهای پیاده بحری قوای کوماندوی روسیه در مورد "برخورد قصدی دو ماشین محاربوی نیروهای اوکراین" سخن گفتند.
به گزارش اسپوتنیک، سربازان پیاده لوای 155 گارد خاص قوای بحر آرام روسیه روز دوشنبه، 28 نوامبر، در مورد یک حادثه بی نظیر با "برخورد عمدی دو تانک" در جمهوری خلق دونتسک (DPR) صحبت کردند.
این حادثه در جریان درگیری در نواحی پاولوفکا رخ داد که مزارع اطراف آن به دلیل بارندگی ها به یک "مرداب غیرقابل عبور" تبدیل شده بود.
مبارزه روسیه با تروریزم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2015
ده ها طیاره و افراد پیاده بحری: روسیه با کدام سلاح با تروریزم مبارزه میکند
به گفته یکی از خدمه ماشین محاربوی، به داخل یک مرداب افتادند که پس از مشکلات زیاد توانستند از آن خارج شوند.
او گفت: "ما از دام خارج شدیم که ناگهان با یک ماشین محاربوی پیاده نظام اوکراینی روبرو گردیدیم. در هر طرف آن حروف V و پرچم اوکراین خط خورده بود، ناگهان قوماندان فریاد می زند: "بزن او را" ما سرعت گرفتیم و آنرا در میدان ماین سوق داریم که انفجار صورت گرفت. وقتی که نگاه کردیم- ماشین محاربوی کاملاً نابود شده بود".
در نتیجه، تانک روسی یکی از اولین تانک های بود که به منطقه پاولوفکا دشمن نفوذ کرد. معلوم شد که نیروها در فاصله دور از ماشین محاربوی قرار دارن و چندین ساعت به تنهایی حملات دشمن را دفع کردند. رهبری به تمام خدمه ماشین محاربوی وعده داد تمام پرسونل این ماشین محاربوی به جوایز نایل خواهند شد.
پیش از این، جنرال ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، گفت که نیروهای مسلح اوکراین (APU) در نتیجه حملات متقابل ناموفق در جهت آرتیوموفسک در جمهوری دموکراتیک جمهوری خلق چین تا 80 کشته از دست دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала