روی آوردن کیف به قطع برق برنامه ریزی شده

© AFP 2023 / Sergei SupinskyОтключения электроэнергии в Киеве
Отключения электроэнергии в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
ممکن است کیف در روز یکشنبه به قطع برق برنامه ریزی شده روی بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، مسئولان کیف روز یکشنبه در برنامه تلویزیونی تلویزیونی گفتند، که کیف در روز یکشنبه ممکن است به قطع برق برنامه ریزی شده تغییر کند، اکنون 25 درصد باشندگان بدون برق هستند.
ویتالی کلیچکو، شهردار کیف در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اوکراین گفت: "امروز، کیف ممکن است به قطع برق برنامه ریزی شده روی بیاورد. در حال حاضر، 25 درصد باشندگان کیف بدون برق هستند، گرما به 95 درصد خانه ها برگشت داده شده است".
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شورای شهر کیف به باشندگان این شهر: به دلیل مشکلات انرژی زمستان این شهر را ترک کنید
ایوان پلاچکوف، وزیر پیشین انرژی اوکراین پیش از این گفته بود، که اوکراین با کمبود زیادی تجهیزات برای پشتیبانی از سیستم انرژی مواجه است، هیچ ترانسفورماتور قدرتمندی در ذخیره باقی نمانده است و تولید واحدهای جدید ممکن است تا شش ماه طول بکشد.
یادآوری می کنیم، که یورش ها به زیرساخت های اوکراینی از سوی نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتوبر - دو روز پس از یورش تروریستی به پل کریمه - که به گفته مقامات روسی، پشت آن، سرویس های ویژه اوکراین ایستاده اند - آغاز شد. این یورش ها بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام می شود. پس از اعتصابات در 15 نوامبر، دنیس شمیگال، نخست وزیر اوکراین گفت، که تقریباً نیمی از سیستم انرژی این کشور از کار افتاده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала