اس دی اف: 12 نظامی ترکیه را در سوریه کشتیم

© AP Photo / Turkish Defence Ministry/PoolВойска Турции и США проводят совместное патрулирование вокруг сирийского города Манбидж. Архивное фото
Войска Турции и США проводят совместное патрулирование вокруг сирийского города Манбидж. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عضو شوید
مرکز اطلاع‌رسانی شبه‌نظامیان کُرد سوریه موسوم به "نیروهای دموکراتیک سوریه" (اس دی اف) اعلام کرد، که این شبه‌نظامیان، 12 نظامی ترکیه‌ای را در خاک سوریه کشته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس،‌ شبه‌نظامیان کُرد موسوم به "نیروهای دموکراتیک سوریه" (اس دی اف)، امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای از کشته شدن بیش از ده نظامی ترکیه‌ای خبر دادند.
بنابر گزارش پایگاه کُردی "هاوار"، مرکز اطلاع‌رسانی این شبه‌نظامیان در بیانیه یادشده اعلام کرد: "12 تن از سربازان اشغالگر ترکیه و هشت نفر از مزدوران آن‌ها در عملیات واکنش مشروع نیروهایمان به حملات این اشغالگران کشته شدند".
Американские военные на позициях у города Манбидж на севере Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
خطر یورش های ترکیه برای نیروهای امریکایی در سوریه
در ادامه این بیانیه آمده است:‌ "نیروهای ما همچنین در پنج روز گذشته چهار اقدام ارتش اشغالگر و مزدوران آن‌ها برای نفوذ را ناکام گذاشتند. نیروهای ما با آن‌ها درگیر شدند و تمامی اقدامات آن‌ها را ناکام گذاشتند". مقامات ترکیه هنوز به این بیانیه واکنشی نشان نداده‌اند.
یادآروی می کنیم، که وزارت دفاع ترکیه در واکنش به انفجار تروریستی در استانبول پیشتر اعلام کرده بود، که از روز یکشنبه جنگنده‌های این کشور، علیه گروهک تروریستی "پ.ک.ک" و جناح‌های داخلی طرفدار آن در شمال سوریه و عراق عملیات انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала