اسرار هراس زلنسکی افشا شد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Украины Владимир Зеленский на саммите программы Европейского союза "Восточное партнерство" в Брюсселе
Президент Украины Владимир Зеленский на саммите программы Европейского союза Восточное партнерство в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
عضو شوید
استون ترس اصلی زلنسکی را به دلیل اضطراری با راکت در پولند فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، استون کارشناس نظامی می گوید که زلنسکی از ترس غرب، پولند را هدف قرار داد تا روسیه را در جرم بین المللی متهم کند.
یورگن مدوم استاون، معلم اکادمی نظامی دانمارک، در مصاحبه با TV2 این نظر را ولودیمیر زلنسکی به دلیل ترس از دست دادن حمایت غرب، روسیه را مسئول حادثه راکت پولندی دانست.
همانطور که این کارشناس خاطرنشان کرد، زلنسکی با اظهارات خود "اعتماد جهانی را به خطر انداخت". استون گفت: "شاید در آینده، اظهارات رئیس جمهور اوکراین باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد - حداقل تا زمانی که حقایق مشخص شود. من معتقدم که این بار غرب همه چیز را درست انجام داد."
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
زلنسکی اکتور کثیف است
به گفته وی، رهبری اوکراین نگران است که غرب ممکن است حمایت خود را کاهش دهد و کیف را از کمک محروم کند، در حالی که بازی با "کارت ضعیف" با اتهامات علیه روسیه، زلنسکی را دقیقا "ترس از دست دادن حمایت سیاسی و مادی" کشورهای غربی را وادار کرد.
این کارشناس گفت: "بنابراین، زلنسکی روی موضع خود ایستاده است. در پایان، او تلاش می‌کند داستانی را که بتواند اوکراین را از حمایت غرب محروم کند، حتی اگر یک حادثه ناگوار باشد، به راه بیندازد". در عین حال، استون تردیدی ندارد که "دیر یا زود غرب اظهارات زلنسکی را اصلاح خواهد کرد."
جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در پایان نشست اضطراری رهبران گروه 7 گفت که گزارشات اولیه تأیید نمی‌کند که نیروهای روسیه راکت سقوط کرده را پرتاب کرده‌اند. زلنسکی روز چهارشنبه گفت شکی ندارد که کیف در حادثه پولند دست نداشته است. با این حال، بایدن در پاسخ به اظهارات خود خاطرنشان کرد که بیانیه زلنسکی نمی تواند به عنوان شاهدی بر عدم دخالت اوکراین در وضعیت اضطراری باشد. پیش از این، زلنسکی در روز پنجشنبه گفت که 100 فیصد مطمئن نیست که چه اتفاقی افتاده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала