بایدن بار دیگر اشتباه کرد

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
اشتباهات پیهم ریس جمهور ایالات متحده امریکا در سخنرانی هایش.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، هنگام سخنرانی به جای "کامبوج" به اشتباه از "کلمبیا" به خاطر میزبانی "اجلاس آسه آن"، تشکری کرد.
بایدن در سخنرانی خود خطاب به رئیس اجلاس آسه آن، هون سن نخست وزیر کامبوج، را نخست وزیر کلمبیا خواند.
ریس جمهور آمریکا گفت: "می‌خواهم از نخست‌ وزیر کلمبیا به خاطر رهبری‌اش به عنوان رئیس آسه‌آن و همچنین دعوت از همه ما تشکر کنم". قابل یاد آوری است که جو‌ بایدن قبلاً چندین بار نام این کشور هارا اشتباه کرده بود.
گفته میشود که جو بایدن در جریان اطلاع رسانی از سفر های خود به کشور های آسیایی در کاخ سفید نام این کشور ها را آشتباه بیان کرده بود، اما پس از آن این سیاستمدار 79 ساله اشتباه خود را اصلاح کرد. ظاهرا بایدن این بار حتا متوجه این اشتباه خود نشد.
پیش از این، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا حتی شهرهایی را که با یکدیگر همخوانی نداشتند، یکجا کرد. او در سخنرانی خود خرسون را با شهر فلوجه عراق اشتباه گرفت.
چنین اشتباهات اغلب در بیانیه رئیس جمهور آمریکا اتفاق می افتد، در یک سخنرانی در فلوریدا، او با "همجنسگرایان و آقایان" احوالپرسی کرد و در سخنرانی خود گفت که پسرش چگونه در ایران فوت کرد، اما در واقع او بر اثر سرطان مغز در ایالات متحده وفات کرده بود.
اشتباهات مهم دیگری هم وجود دارد که مستقیماً به امور عمومی مربوط می‌شود: رئیس جمهور ایالات متحده بدهی ملی را با کسری بودجه اشتباه گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала