بحث رسانه های اینترنتی غربی درباره بنیانگذار خدمات مگا آپلود و مگا کیم داتکام

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.11.2022
عضو شوید
رسانه های اینترنتی غربی درباره اطلاعات بنیانگذار خدمات میزبانی فایل مگا آپلود و مگا کیم داتکام بحث های گسترده ای به راه انداخته اند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اینترنتی غربی در حال بحث درباره اطلاعات بنیانگذار میزبانی فایل مگا آپلود و مگا کیم داتکام مبنی بر اینکه لیز تراس نخست وزیر سابق بریتانیا می تواند پس از حمله به نورد استریم پیامی به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با متن "همه کار انجام شده" ارسال کند.
داتکام در توییتر نوشت: "روس‌ها از کجا می‌دانستند که بریتانیا خطوط لوله نورد استریم با ایالات متحده را منفجر کرده است؟ زیرا لیز تراس از آیفون خود برای ارسال پیامی به بلینکن با این مضمون که "همه چیز تمام است" یک دقیقه پس از انفجار در خط لوله و قبل از این که کسی پیدا شود استفاده کرد.
در عین حال، این کارآفرین ادعا می کند که اطلاعات از تلفن اشتباه Truss گرفته شده است که طبق گزارش رسانه ها توسط هکرها هک شده است. با این حال، او توضیح نمی دهد که این اطلاعات را از کجا به دست آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала