اعلامیه وزارت دفاع روسیه در مورد توقف شنا کشتی‌ها در کریدور امنیتی

La Russie célèbre sa marine avec un défilé naval à Saint-Pétersbourg
La Russie célèbre sa marine avec un défilé naval à Saint-Pétersbourg - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2022
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه طی بیانیه اعلام نمود که شنایی کشتی ها در کریدور امنیتی متوقف می گردد.
در پیام آمده است:
- تا زمانی که وضعیت پیرامون اوکراین تاریخی 29 اکتوبر سال جاری کاملاً روشن نشود. اقدام تروریستی علیه کشتی های جنگی و غیرنظامی در شهر سواستوپل، تردد در امتداد کریدور معین امنیتی تعریف شده بحیره سیاه به حالت تعلیق درآمده است.
- تاکید می کنیم که فدراسیون روسیه به عنوان شرکت کننده اصلی در این قراردادها، از آنها خارج نمی شود، بلکه آنها را به حالت تعلیق در می آورد.
- در این راستا، حرکت کشتی ها در طول کریدور امنیتی غیرقابل قبول است، زیرا رهبری اوکراین و قوماندانی قوای مسلح اوکراین از آن برای انجام عملیات نظامی علیه فدراسیون روسیه استفاده می کنند.
- در شرایط کنونی، تا زمانی که جناح اوکراینی تعهدات اضافی برای عدم استفاده از این مسیر برای مقاصد نظامی را نپذیرد، هیچ بحثی در مورد تضمین ایمنی هر شی در جهت مشخص شده وجود ندارد.
- با در نظر گرفتن این واقعیت که امضای توافقنامه - ابتکار حمل و نقل ایمن غلات و مواد غذایی از بنادر اوکراین ("ابتکار بحیره سیاه") و اجرای آن با میانجیگری سرمنشی سازمان ملل متحد انجام شد. - جنرال گوترش گفت که ما موضع خود را به او و شورای امنیت سازمان ملل رساندیم.
- ما روی کمک یک سازمان بین‌المللی برای دریافت ضمانت‌ها از اوکراین در مورد عدم استفاده از کریدور بشردوستانه و بنادر اوکراین که در راستای منافع صادرات محصولات رزاعتی تعیین شده‌اند، برای انجام عملیات نظامی علیه فدراسیون روسیه حساب می‌کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала