اتحادیه اروپا: "ودکای اهدایی" پوتین به برلوسکونی شاید ناقض تحریم ها باشد

© Sputnik / Aleksey NikolskyiПрезидент России Владимир Путин и экс-премьер Италии Сильвио Берлускони во время встречи в Риме
Президент России Владимир Путин и экс-премьер Италии Сильвио Берлускони во время встречи в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا می گوید ودکای اهدایی پوتین به برلوسکونی ممکن است تحریم های اتحادیه اروپا را نقض کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از DPA ، سخنگوی کمیسیون اروپا در اظهاراتی بیان داشته است که ودکای اهدایی به سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در روز تولدش به وی ارسال کرده است، می تواند تحریم های اتحادیه اروپا را نقض کند.
در مطلب منتشره آمده است : "کشورهای اتحادیه اروپا مسئول پیروی از تحریم ها هستند".
اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که از آوریل 2022 تصمیم گرفته شد واردات مشروبات الکلی از روسیه به اتحادیه اروپا ممنوع شود و ضمناً هیچ استثنایی برای هدیه وجود ندارد.
پیش از این، روزنامه ایتالیایی لاپرس گزارش داده بود که برلوسکونی به هم حزبی هایش گفته بود که "با پوتین آشتی کرد" و رهبر روسیه برای تولدش 20 بوتل ودکا برای او فرستاد.
ده‌ای بیم دارد که بار دیگر سربازان امریکایی تهدید جنگ با القاعده و‌ گروه‌های تروریستی در افغانستان را به جان بخرند.
این اظهارات در حالی ایراد می‌شود که با کشته شدن ایمن‌ الظواهری در کابل، نگرانی‌های واشنگتن و قانون‌گذاران آمریکایی نسبت به تهدیدات گروه‌های تروریستی از خاک افغانستان بالا گرفته است؛ زیرا به گفته مقام‌های آمریکایی، واشنگتن نظارت مستقیم‌ بر اوضاع افغانستان را از دست داده است.
برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، یک ائتلاف راست میانه در انتخابات پارلمانی زودهنگام ایتالیا پیروز شد. این انتخابات شامل چهار حزب است - "به جلو، ایتالیا" (به ریاست سیلویو برلوسکونی)، "لیگ شمال" (نام کامل "لیگ شمال برای استقلال پادانیا")، "برادران ایتالیا" و "ما میانه روها".
جورجیا ملونی، نخست‌وزیر جدید ایتالیا، هشدار جدی به سیلویو برلوسکونی داده است که به دلیل دوستی با ولادیمیر پوتین، سیلویو برلوسکونی در معرض خطر از دست دادن نفوذ خود در دولت جدید است، زیرا او موضع قوی طرفدار ناتو در مورد عملیات روسیه در اوکراین را ابراز می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала