- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ماریا زاخارووا: روسیه به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی مهم پاسخ سختی خواهد داد

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست توجیهی گفت: روسیه به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی مهم پاسخ سختی خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست توجیهی گفت: روسیه به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی مهم پاسخ سختی خواهد داد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری در روز سه شنبه اعلام کرد که کشتار غیرنظامیان توسط شبه نظامیان اوکراینی در منطقه خارکف بدون مجازات نخواهد ماند.
وی گفت: قتل ساکنان منطقه خارکف بر وجدان رژیم کی‌یف است و آنها نیز بدون مجازات نمی مانند. ما بسیار دوست داریم جامعه بین المللی بالاخره بیدار شود و از انیمیشن معلقی که در آن است بیدار شود. این دیپلمات در توضیح ویدئویی از کشتار غیرنظامیان در شهر کوپیانسک در منطقه خارکف که توسط فرمانده سابق ارتش اوکراین منتشر شده است، تاکید کرد و بی طرفی و صداقت را در ارزیابی آخرین اقدامات و اظهارات مقامات اوکراین نشان می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала