تحقیقات څارنوالی آلمان در مورد انفجارهای نورد استریم شروع شد

© Sputnik / Dmitrij Leltschuk /  مراجعه به بانک تصاویر Судно-трубоукладчик "Фортуна" в порту немецкого города Висмар
Судно-трубоукладчик Фортуна в порту немецкого города Висмар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
لوی څارنوال آلمان یک سلسله تحقیقاتی را در مورد انفجار در خطوط لوله نورد استریم و نورد استریم 2 آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اشپیگل روز دوشنبه 10 اکتوبر خبر داد که نماینده دفتر لوی څارنوال تأیید کرد که یک محاکمه و یک دوسیه جنایی علیه افراد ناشناس در مورد آسیب به خطوط لوله گاز در بحیره بالتیک آغاز شده است.
این مجله می نویسد: از روز دوشنبه، مقامات کارلسروهه در حال بررسی علل ادعایی عمدی انفجار مواد منفجره و تخریب غیرقانونی هستند.
روزنامه‌نگاران خاطرنشان می‌کنند که این تصمیم به مستنطقین آلمانی، پولیس فدرال و اداره پولیس جنایی فدرال این حق را می‌دهد که مدارک مربوط به دوسیه جنایی را به دست آورند و به تیم تحقیقات بین‌المللی بپیوندند.
زاخارووا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
زاخارووا: بلینکن انگیزه آمریکا برای حمله به نورد استریم را فاش کرد
هفته گذشته، این نشریه خاطرنشان کرد که یک کشتی ویژه بوندسوهر با افسران پولیس، که دارای یک پهپاد تحت البحری هستند، برای جمع آوری شواهد به محل جنایت رفتند.
پیش از این، در 9 اکتوبر، یوری سوتوف، دانشمند علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیا پیشنهاد کرد که به دست آوردن شواهدی مبنی بر متهم بودن ایالات متحده در حوادث در نورد استریم روسیه غیرممکن است، زیرا متخصصین روسی اجازه بررسی شرایط اضطراری را ندارند. وی سخنان نیکلای پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه را یادآور شد که ایالات متحده به نفع وضعیت فوق العاده است، اما هیچ مدرکی مبنی بر دخالت واشنگتن وجود ندارد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز در 8 اکتوبر گفت که امتناع سویدن و دانمارک از اجازه روسیه به تحقیق در مورد تخریب در خطوط لوله گاز نورد استریم برای ایالات متحده نشان دهنده و سودمند است. به گفته وی، اکنون لازم است تحقیقات عینی با مشارکت روسیه انجام شود تا همه دلایل این اتفاق مشخص گردد. لاوروف در پایان گفت بدیهی است روسیه و آلمان از قربانیان اصلی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала