روسیه در دوره اتحادیه بین المللی مخابرات کار بزرگی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Участница акции "Россия в небе!" во время запуска в небо воздушных змеев на Поклонной горе на праздновании Дня России в Москве
Участница акции Россия в небе! во время запуска в небо воздушных змеев на Поклонной горе на праздновании Дня России в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
روسیه در دوره اتحادیه بین المللی مخابرات کار بزرگی برای تبلیغ نامزدهای خود انجام داد
به گزارش اسپوتنیک، وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه خبر می دهد که هیئت روسی در جریان کنفرانس تام الاختیار اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در بخارست، تعدادی نشست دوجانبه با بیش از 10 کشور برگزار کرد که در آن نامزدهای فدراسیون روسیه برای پست های ارشد در ITUمعرفی شدند.
پیش از این بلا چرکسووا، معاون وزارت توسعه دیجیتال گفته بود که رشید اسماعیل اف از روسیه برای پست دبیرکل ITU نامزد شده است. علاوه بر این، نیکولای وارلاموف از فدراسیون روسیه برای انتخاب مجدد به کمیته مقررات رادیویی ITU نامزد شد.
در این گزارش آمده است: "هیأت روسی در تعدادی از نشست‌های دوجانبه در چارچوب کنفرانس تام الاختیار با بیش از 10 کشور شرکت کرد و همچنین در نظر دارد در روزهای آینده با 20 کشور دیدار کند". تصریح شده است که این هیئت موفق به دیدار با کشورهای کلیدی مناطق آفریقایی، عربی و آسیایی شده است.
"علاوه بر این، تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین مورد توجه قرار نگرفتند. در این دیدارها، چرکسووا نامزدهای روسی را برای مناصب رهبری ITU معرفی کرد و به مزایا و مفاد برنامه کلیدی آنها اشاره کرد.
به طور جداگانه، اولویت‌های فدراسیون روسیه درITU با هدف تقویت همکاری‌های بین‌المللی بر مبنای برابر و پایبندی دقیق به اسناد قانونی اتحادیه مشخص شد.
وی خاطرنشان کرد که انتخاب نامزدهای روسی به این معنی است که کار ITU در مسیر درست پیش خواهد رفت و همچنین با دستور کار فعلی یک دنیای دیجیتالی در حال توسعه پویا مطابقت دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала