ناظر ونزوئلایی روند همه‌پرسی در ملیتوپل را ستود

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Люди голосуют на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке на Мелитопольском предприятии
Люди голосуют на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке на Мелитопольском предприятии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
"جان کیلر خیمنز" ناظر همه‌پرسی در منطقه زاپروژیا از ونزئلا گفت که مردم آزادند نظر خود را بیان کنند و اشاره کرده که انتظار می‌رود مشارکت مردم بیشتر از حد انتظار باشد.
به گزارش اسپوتنیک، این ناظر گفت: ما تازه وارد شدیم و با رئیس کمیسیون ملاقات کردیم و او در مورد جزئیات این روند صحبت کرد. مردم می‌توانند آزادانه نظر خود را بیان کنند. آنها آدرس و محل شعبه‌های اخذ رای را برای ما توضیح دادند و روز بیست‌ و هفتم همچنان شعبه اخذ رای باز است و ما این فرصت را خواهیم داشت که همه چیز را ببینیم. مشارکت بیش از حد مردم پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود که در ونزوئلا به این واقعیت احترام می گذارند که در سرزمین های آزاد شده مردم فرصت انتخاب آزاد دارند.
همه‌پرسی پیوستن به روسیه از روز جمعه در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپروژیا آغاز شده است و رای گیری به مدت پنج روز تا 27 سپتمبر ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала