آمادگی کوریای شمالی برای پرتاب راکت های زیردریایی

© AFP 2023 / Jung Yeon-jeНовость о запуске северокорейских ракет в Сеуле
Новость о запуске северокорейских ракет в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
عضو شوید
ارتش کوریای جنوبی بر این باور است، که کوریای شمالی ممکن است برای پرتاب راکت بالستیک زیردریایی (SLBM) آماده شود.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری Yonhap کوریای جنوبی امروز 24 سپتامبر نوشته است، که ارتش کوریای شمالی آماده پرتاب راکت بالستیک زیردریایی است.
ارتش کوریای جنوبی گفت: ما به دقت ساختارها و کارهای SLBM کوریای شمالی را زیر نظر داریم و آمادگی کامل را حفظ می کنیم. همچنین نشان داده شده است، که به گفته این منبع، فعالیتی که گفته می شود نشان دهنده آمادگی برای چنین پرتاب هایی است در 21 و 22 سپتامبر در سینپو در شرق کوریای شمالی دیده شده است.
Пусковые установки межконтинентальных баллистических ракет Корейской народной армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
شرط تازه برای پرتاب اتوماتیک راکت های هسته ای کوریای شمالی
افزون بر این، خاطرنشان می شود، که این موضوع به یون سوک یول، رئیس جمهور کوریای جنوبی که در حال تکمیل سفر خارجی خود به کانادا بود، گزارش شد و دستور واکنش فوری در صورت تحریکات از سوی کوریای شمالی را صادر کرد.
یادآوری می کنیم، که در 23 سپتامبر، انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، در جریان نشستی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با یوشیماسا هایاشی و پاک چینومو وزیران امور خارجه جاپان و کوریای جنوبی درباره سلاح های راکتی کوریای شمالی گفت و گو کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала