- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کی‌یف: شرکت‌های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند

© Photo / U.S. Air Force / Mauricio CampinoПогрузка бронежилетов и шлемов для Украины. Архивное фото
Погрузка бронежилетов и шлемов для Украины. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.09.2022
عضو شوید
به گزارش میلیتاری تایمز، ولودیمیر گاوریلوف، معاون وزیر دفاع اوکراین گفت، شرکت‌های دفاعی امریکا می‌توانند از درگیری در اوکراین برای آزمایش پروژه‌های آزمایشی خود استفاده کنند و تعداد از شرکت‌ها هم اکنون این کار را انجام می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، گاوریلوف در کنفرانسی در انجمن صنعتی دفاع ملی امریکا در تگزاس گفت: اگر ایده یا پروژه آزمایشی دارید که باید قبل از تولید انبوه آزمایش شود، می‌توانید آنها را برای ما ارسال کنید و ما توضیح خواهیم داد که چه کاری باید انجام شود.
به گفته معاون وزیر دفاع اوکراین، تسلیحات آزمایش شده در درگیری در اوکراین، به راحتی به فروش خواهد رسید.
وی گفت که تعدادی از شرکت‌ها قبلاً تجهیزات را که "هنوز از آنها رونمایی نشده است" به‌ویژه فناوری ضد پهپاد و ضد پارازیت را به کی‌یف ارسال کرده اند.
گاوریلوف افزود: و آنها با محصولی که در بازار رقابتی است بازمی‌گردند، زیرا در یک منطقه عملیات آزمایش شده است.
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین در ماه جولای گفت که کشورش به یک "محل آزمایش" تبدیل شده است و از سازندگان تسلیحات غربی دعوت کرد تا محصولات جدید خود را در میدان نبرد علیه روسیه آزمایش کنند. دیوید ون ویل، دستیار دبیرکل ناتو، پیشتر گفته بود که این ائتلاف از بحران در اوکراین برای تعیین فرصت ها برای معرفی فناوری های پیشرفته در بخش دفاعی استفاده می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала