- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سخنرانی ولادیمیر پوتین درمورد دانباس

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме
Президент РФ В. Путин принял участие в VII Восточном экономическом форуме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه صبح چهارشنبه (21، سبتامبر) در خصوص دانباس سخنرانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه امروز اعلام کرد که هدف غرب تضعیف، تجزیه و نابودی روسیه است، آنها مستقیماً میگویند که سال 1991 توانستند شوروی را تجزیه کنند و اکنون زمان روسیه فرا رسیده است.
آقای پوتین در خصوص همه پرسی همچنان افزود: "روسیه از تصمیمی که ساکنان مناطق دونباس، زاپوریژیا و خرسون خواهند گرفت حمایت خواهد کرد".
رئیس جمهور روسیه همچنان فرمان "بسیج نسبی" را امضا کرد و گفت: "فقط شهروندانی که سرباز ذخیره هستند مشمول خدمت اجباری خواهند بود، آنها برای عملیات ویژه تحت آموزش های بیشتر قرار خواهند گرفت".
رئیس جمهور روسیه همچنان تاکید داشت که برای حفاظت از روسیه حاکمیت و تمامیت آن، حمایت از پیشنهاد بسیج عمومی جزئی را ضروری می داند.
آقای پوتین همچنان در خصوص ارسال سلاح به اوکراین از طرف کشورهای غرب افزود: "غرب از همه مرزها عبور کرده است، سیاستمداران غیر مسوول در حال صحبت روی ارسال تسلیحات تهاجمی به اوکراین برای حمله علیه تجهیزات روسیه می باشند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала