رئیس خدمات وایتکان در نزدیکی زاپروژیا زیر آتش قرار گرفت

© Photo / Dicasterium pro CommunicationeГлава службы Папских милостей Ватикана кардинал Конрад Краевский с гуманитарной миссией на Украине
Глава службы Папских милостей Ватикана кардинал Конрад Краевский с гуманитарной миссией на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
عضو شوید
به گزارش پورتال واتیکان‌نیوز، کاردینال کنراد کرایفسکی، رئیس بخش خدمات پاپ گریس واتیکان، در اوکراین در نزدیکی شهر زاپروژیا تحت کنترول کی‌یف، زیر آتش گلوله قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، کرایوسکی برای چهارمین بار به اوکراین سفر می‌کند و به مردم آسیب دیده کمک‌های بشردوستانه ارائه می‌کند. در یکی از مراحل مسیر، کاردینال به همراه دو کشیش، یک پروتستان و یک کاتولیک، مجبور شدند از گلوله باران پنهان شوند.
شهر زاپروژیا و اطراف آن به‌طور کامل توسط سربازان کی‌یف کنترول می‌شود. به گفته این پورتال، این گروه که شامل کاردینال بود، قصد داشتند از خارکف بازدید کنند.
کرایفسکی در اظهارنظری به پورتال گفت: برای اولین بار در زندگیم نمی دانستم کجا بدوم. چون فقط دویدن کافی نیست، باید بدانی کجا میدوی.
خاطرنشان می‌شود که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است. پس از آن، کرایوسکی و گروهش به توزیع کمک‌های بشردوستانه بازگشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала