کشورهای ثروتمند غله کشور های فقیر را غارت کردند

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر برداشت حاصلات گندم
برداشت حاصلات گندم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.09.2022
عضو شوید
CCS: تنها 28% از کشتی ها با محصولات اوکراین به فقیرترین کشورها می روند، اما 44% آن به ثروتمندان تحویل می گردد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش مرکز هماهنگی مشترک (JCC) ، تنها 28 % از کشتی ها تحت "معامله محصول" از اوکراین به کشورهای کم عاید انجام شد که 2 % از آنها به سودان و کنیا و 1 % به جیبوتی، سومالیا، لبنان و یمن رسید، در حالی که 44 % به کشورهای ثروتمند رسید.
Урожай пшеницы, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
رسانه: مصر قراردادهای خرید گندم از اوکراین را فسخ کرد
"تا ظهر 12 سپتامبر، 2.7 میلیون تن غلات و سایر محصولات غذایی از سه بندر اوکراین (اودسا، یوژنیه، چورنومورسک) حمل شد.53 % محصولات جواری، 23 % گندم، 12% تخم گل آفتاب پرست،6% جو، 5% کلزا، 1% سویا.
حدود 28 فیصد مواد فوق الذکر به کشورهای با عایدات کم و متوسط ​​پایین رفتند: مصر (10%)، ایران و هند (5%)، سودان و کنیا(5%)، و جیبوتی، لبنان، سومالی و یمن (1%). ". این گزارش خاطرنشان می کند که 27 درصد از کشتی ها به کشورهایی با درآمد متوسط ​​رو به بالا رفتند: ترکیه (19%)، چین (8%) و بلغاریا (کمتر از 1%).
و "44% (کشتی ها رفت - ویرایش) به کشورهای با عایدات بالا: اسپانیا (13%)، هالند (8%)، ایتالیا (7%)، جمهوری کوریا (5%)، رومانیا (4%). به آلمان (2%)، به فرانسه، یونان، ایرلند، اسرائیل (1%).
اوایل ماه سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در مورد وضعیت صادرات غلات اوکراین در نشست عمومی WEF، گفت که کشورهای اروپایی همچنان به عنوان استعمارگر عمل می کنند و بار دیگر کشورهای در حال توسعه را فریب می دهند. پوتین گفت که تقریباً تمام غلات صادر شده از خاک اوکراین نه به کشورهای در حال توسعه بلکه به اتحادیه اروپا ارسال شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала