کشته شدن ۱۴ جنگجوی گروه طالبان در پنجشیر

© photo: Masror Tabeshورزشگاه پنجشیر
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
عضو شوید
منابع محلی از کشته شدن بیش از ۱۴ جنگجوی گروه طالبان در در ادامه درگیری‌های این گروه با نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی در ولایت پنجشیر خبر می دهند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، منابع روز شنبه ۱۹ سنبله تایید می‌کنند، که ۱۰ جنگجوی گروه طالبان در نتیجه اصابت موشک BM1 که از سوی نیروی جبهه مقاومت‌ ملی شلیک شده بود، در منطقه شابه ولسوالی خنج کشته شده‌اند.
به گفته منابع، چهار جنگ‌جوی دیگر طالبان در مناطق پوجاوه و فراج ولسوالی‌های دره و عنابه ولایت پنجشیر در جنگ با این جبهه کشته شده‌اند.
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2022
طالبان به شماری از ساکنان پنجشیر دستور تخلیه دادند
منابع اضافه می‌کنند، که در حال حاضر جنگ میان نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی و طالبان در دره‌های عبدالله‌خیل، پیشغور، شابه، پوجاوه، حصارک و فراج پنجشیر ادامه دارد.
تاکنون از تلفات نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی در درگیری‌های پسین گزارشی در دست نیست.
دو طرف جنگ هنوز به‌گونه رسمی درباره درگیری‌ها و تلفات‌شان چیزی نگفته‌اند.
این نبرد که شدید خوانده می‌شود، میان طالبان و جبهه مقاومت‌ ملی در پنج ولسوالی ولایت پنجشیر از بامداد امروز آغاز شده است و تاکنون در برخی نقاط آن ادامه دارد.
بربنیاد گزارش‌ها، این درگیری‌ها زمانی آغاز شد که طالبان از چندین جهت بالای مواضع نیروهای جبهه مقاومت‌ ملی حملات تهاجمی را آغاز کردند.
یادآوری می کنیم، که از آغاز چیرگی گروه طالبان تاکنون درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان و گروه طالبان در ولایت پنجشیر و برخی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد، که تاکنون نزدیک به یک هزار جنگجوی گروه طالبان و نزدیک به دو صد از نیروهای جبهه مقاومت ملی افغانستان در این درگیری ها کشته شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала