- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزیر داخلۀ روسیه: تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین در بازارهای سیاه فروخته می‌شود

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В.Путин принял участие в работе коллегии МВД
Президент РФ В.Путин принял участие в работе коллегии МВД - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر کولوکولتسف، وزیر داخلۀ روسیه گفت که تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین از طریق بازارهای اغلب به دسترس گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته و تروریست‌ها در اروپا و سایر مناطق قرار می‌گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، کولوکولتسف روز پنجشنبه در نشست شورای وزیران امور داخله عضو کشورهای مستقل مشترک‌المنافع که در چولپون آتا، قرقیزستان برگزار شد، به خبرنگاران گفت که تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین از طریق بازارهای اغلب به دسترس گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته و تروریست‌ها در اروپا و سایر مناطق قرار می‌گیرد.
وی افزود: بحران اوکراین که کشورهای غربی ذینفعان آن هستند، هم با فشار تحریم‌ها و هم با گسترش روس‌هراسی، از جمله در فضای کشورهای مستقل مشترک المنافع، تسریع می‌یابد. تمرکز آنها بر بی‌ثبات کردن اوضاع سیاسی و اقتصادی در جهان، خطرات متعددی را به دنبال دارد که بر نظم و امنیت عمومی تأثیر می‌گذارد.
وزیر داخله روسیه تاکید کرد: حجم عظیمی از سلاح‌هایی که توسط مقامات کی‌یف توزیع و فروخته می‌شود اغلب وارد بازار سیاه جهانی می‌شود و از آنجا به دست گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته و سازمان‌های تروریستی فعال در اروپا و سایر مناطق قرار می‌گیرد.
به گفته کولوکولتسف، با وتوجه به افزایش ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی غربی به‌ کی‌یف، قاچاق تسلیحات اوکراینی در میان مدت به یکی از عوامل بی ثبات کننده تبدیل خواهد شد.
УКРАИНЦЫ ПРОДАЮТ ОРУЖИЕ НАТО НА БЛИЖНИЙ ВОСТОК - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
تحقیقات: اوکراینی‌ها تسلیحات ناتو را در خاورمیانه می‌فروشند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала