- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

رئیس اطلاعات خارجی روسیه: امریکا به‌دنبال طولانی کردن درگیری در اوکراین است

© Sputnik / Сергей Гунеев /  مراجعه به بانک تصاویر Спикер Государственной думы РФ Сергей Нарышкин
Спикер Государственной думы РФ Сергей Нарышкин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.09.2022
عضو شوید
سرگئی ناریشکین رئیس سرویس اطلاعات خارحی روسیه اظهار گفت که امریکا بدون توجه به از بین رفتن اقتصاد اروپا و تلفات اوکراینی ها در پی تحولات اخیر، به دنبال به درازا کشاندن مناقشه اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، آقای ناریشکین در دیدار با رئیس آکادمی مطالعات تاریخی چین گفت: "تحولات هفته های اخیر نشان داده است که ایالات متحده امریکا با تمام توان به طولانی کردن مناقشه در اوکراین ادامه می‌دهد، بدون توجه و اعتنا به تلفات زیاد تشکیلات مسلح اوکراین و حتی فقیر شدن همپیمانان اروپایی خود".
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت‌های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می‌دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала