ماسک خرید توییتر را تا سخنرانی پوتین در روز پیروزی به تعویق انداخت

© AP Photo / Rich PedroncelliОснователь и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.09.2022
عضو شوید
بیزینس اینسایدر: ماسک خرید توییتر را در انتظار به سخنرانی در روز پیروزی پوتین به تعویق انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، بنیانگذار اسپیس ایکس و تسلا، ایلان ماسک، در ماه می تصمیم گرفت خرید توییتر را به دلیل سخنرانی آتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مناسبت روز پیروزی، به تعویق بیندازد.
ماسک در 8 ماه می نوشت که مایل است منتظر سخنرانی پوتین بماند تا ببیند آیا ما "به سمت یک جنگ جهانی سوم پیش می رویم"، به نقل از این رسانه، که به مکاتبات بین تاجر و بانکدار مورگان استنلی اشاره می کند که در این معامله نقش داشته است.
به گفته این وکیل، اظهارات این تاجر ثابت می کند که امتناع از خرید این شبکه اجتماعی به دلیل نگرانی مالی شخصی بوده است و نه عدم پایبندی توییتر به تعهداتش.
پوتین و دیگر افراد با نفوذ در صبحانه چه می خورند؟  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2022
ایلان ماسک هفت میلیارد دالر از سهام تسلا را می فروشد
در 9 می، پوتین در یک رژه نظامی در میدان سرخ سخنرانی کرد. وی ضمن تبریک این عید به ارتش، درباره دلایل آغاز عملیات ویژه در اوکراین، رویدادهای بین‌المللی و فشار بر روسیه که پیش از این اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: "روسیه در برابر تهاجم پیشگیرانه واکنش نشان داد". رئیس دولت در سخنان خود موضوع "جنگ جهانی سوم" یا سناریوهای مشابه برای توسعه اوضاع را مطرح نکرد.
پیش از این در ماه آپریل، ماسک 44 میلیارد دالر برای توییتر پیشنهاد کرد، اما پس از آن خواستار بررسی داده‌های شرکت شد که تعداد حساب‌های جعلی که از جمله برای ارسال هرزنامه استفاده می‌شوند، از پنج درصد تجاوز نمی‌کند.
به گفته ماسک، این شبکه اجتماعی تعداد چنین حساب هایی را دست کم گرفته و همچنین در صورت درخواست اطلاعات کافی ارائه نکرده است. او همچنین از سیاست پرسنلی شرکت ناراضی بود. و بعداً در 8 جولای، ماسک به توییتر اطلاع داد که از خرید آن امتناع می کند. این شبکه اجتماعی علیه این تاجر در دادگاه سلطنتی دلاور شکایت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала